Het grote Eau de toilet & Aftershave topic !

Ik heb als 'fris' luchtje een edt van Mexx,

mexx-man-edt-30-ml.jpg


Heel basic en niet duur. Gebruik 'm dus nauwelijks omdat ik vrij veel andere heb staan die echt typisch mijn smaak zijn, maar als ik ga werken doe ik deze soms wel is op. En hij spuit een prima dosis per keer (net zoiets als JPG).
 
Ik heb als 'fris' luchtje een edt van Mexx,


Heel basic en niet duur. Gebruik 'm dus nauwelijks omdat ik vrij veel andere heb staan die echt typisch mijn smaak zijn, maar als ik ga werken doe ik deze soms wel is op. En hij spuit een prima dosis per keer (net zoiets als JPG).

Heb hetzelfde probleem met hetzelfde luchtje :+
 
Ik heb geen probleem?

als het over dat sprayen gaat, vind ik 'm juist fijn. De enige die kut gaan in mijn collectie is Hugo Boss In Motion en alle D&G's.
 
Moschino Forever,
Dsquared² heWOOD (ocean wet wood lichte flesje),
Cartier Déclaration

Stink ik naar naar tegenwoordig :p (niet allemaal tegelijk ofc voor de wijsneuzen :+)

Paul Smith Man 2 is ook heerlijk die leen ik af en toe nog wellis van me broer
 
Wat voor geurtje is Davidoff zino en de adventure? Een fris geurtje of iets zwaarder? Ik wil 2 nieuwe parfums erbij hebben, een frisse en 1 die best wat zwaarder mag zijn. Davidoff vind ik altijd wel een goede kwaliteit parfum, en mijn oog was naast de bekende Jil sander sun op deze twee gevallen. Alleen heb ik geen zin om te gaan rijden voor het luchtje, dus dan maar op internet bestellen als iemand weet hoe die geurtjes zijn.
 
wat nou weer, ik zag gister dat mijn davidoff cool water en Burberry brit op waren. Dus ik wil weer 2 nieuwe flessen hebben maar ze hadden die 2 davidoff luchtjes niet meer bij Douglas hierzo. Toch niet zo raar om er dan naar te vragen lijkt me.
 
Ik was bij de douglas maar daar hadden ze hem niet meer. Daarom vroeg ik het hierzo. Ik ga geen 25 kilometer rijden om een geurtje te ruiken hoor:p
 
Om onafhankelijk te zijn van openbaar vervoer.

Maar ik ga morgen nog eens naar douglas. Ik belde net even en de adventure was daar weer binnen gekomen.
 
In de winkel ruiken en op internet bestellen, scheelde mij 25 euro met mijn Rochas (parfumwarenhuis.nl):+

Bij 25 euro is het goed de moeite, maar als het 10 euro scheelt excl verzendkosten die daar nog af gaan wil ik wel iets meer betalen voor de service die ze dan verlenen in de winkel. Ik zal ook niet zo snel een geurtje kopen wat ik niet kan ruiken van te voren.
 
Back
Top