Het grote Eau de toilet & Aftershave topic !


Volgens mij is de sport net wat frisser :)!

Van de week de nieuwe van annayake gehaald voor pas verjaardag, lekkerr :)!

Inderdaad, de homme sport is HEEL wat frisser en into your face. De basisgeur is wel hetzelfde, de normale homme is iets kruidiger. Maar ze lijken heel erg op elkaar. Je kan zeggen dat de normale homme wat eleganter is en de sport een echte rammer. Sport moet ik iig onder de douche er haast af schrobben. Blijft echt idioot lang op kleren zitten.

Vandaag 1mil en dus de homme geroken. Maar omdat ik homme sport al heb en 1mil imho een zomerluchtje is toch weer voor Fahrenheit gegaan. Ik had niet verwcht dat 1mil zo citrusachtig is, had meer een winters geurschema verwacht. Fahrenheit is imho de absolute winnaar sinds 1989.
 
Waar beoordeel je een geurtje mee dan of het zomers is of niet?
Zo doe ik Jil Sander SUN MEN ook gewoon in de winter gebruiken?

Ik varier trouwens met 3 geurtjes, JP Gaultier Le Male/Armani Diamonds/Jil Sander Sun Men.

Volgende op de lijst zijn Diesel Only The Brave & Calvind Klein One.
Ook nog een keer Armina Attitude & Acqua Di Gio aanschaffen! (heb ik al eens gehad)

Vind dat persoonlijk altijd zo gelul, en ook eigenlijk meer een reclame stunt om het zo maar even te noemen.

Draag alle geurtjes wanneer ik er gewoon zin in heb?

Net zoals Boss.

Heb je Boss Bottled, en nu Boss Bottled Night.
Is weet een 'nacht' luchtje.

Zo blijf je natuurlijk aan de gang!
 
Die boss bottled night heb ik, en moet eerlijk toegeven dat ik wel snap waarom hij bedoelt is voor nachtelijke gelegenheden, het is gewoon allemaal wat zachter.
Terwijl de gewone bottled een veel sterkere geur heeft die zeker meer geschikt is voor dag dan avond.
 
Oké, nouja geen ervaring mee persoonlijk.
Maar goed, in het nieuwe jaar weer even 2/3 luchtjes erbij halen, dus zal gelijk eens even die Boss geurtjes langsgaan. ;)
 
Die boss bottled night heb ik, en moet eerlijk toegeven dat ik wel snap waarom hij bedoelt is voor nachtelijke gelegenheden, het is gewoon allemaal wat zachter.
Terwijl de gewone bottled een veel sterkere geur heeft die zeker meer geschikt is voor dag dan avond.

De normale is inderdaad sterker, en als ik eerlijk ben vind ik dat lekkerder/fijner
 
Inderdaad, daar hou ik ook wel van, doe het geurtje ook niet voor niets op. Al moet ik wel zeggen dat Boss Bottled wel 1 van de sterkere is, en het pompje sprayt veel in 1 keer..
 
Waar beoordeel je een geurtje mee dan of het zomers is of niet?
Zo doe ik Jil Sander SUN MEN ook gewoon in de winter gebruiken?

Draag alle geurtjes wanneer ik er gewoon zin in heb?

Net zoals Boss.

Heb je Boss Bottled, en nu Boss Bottled Night.
Is weet een 'nacht' luchtje.

Zo blijf je natuurlijk aan de gang!

blijft altijd erg subjectief. Een fruitige geur vind ik sneller zomers dan een kruidige geur. Maar een combinatie zou inderdaad ook als avond/nachtgeur kunnen gelden. Het is maar net welke relatie het opwekt bij het ruiken.
Meer zomers dan sun wordt het bij mij bijna niet. Ook absoluut een goede!
 
Toenet even 2 geurtjes van David Beckham gehaald

David Beckham Instinct & David Beckham Intimately
Moet zeggen dat die Intimately best goed ruikt, alle 2 wel een 'volwassen/kruidig' geurtje. Niet te vergelijken met bv. Paco Rabanne.

Intimately:
intimately-beckham-eau-toilette-spray-06808291005.jpg


Instinct:
david-beckham-instinct-after-shave-lotion30645.jpg
 
Ik vraag me af of D. Beckham zelf nou altijd z'n eigen EDT op heeft.. Ik vind dat die beter kan gaan doen waar die wel goed in is :p
 
Iemand een idee voor een alledaags geurtje, gewoon voor op werk?
Dus moet geen bakken met geld kosten.
Vind voor een fles van 100ML MAX 50/75 euro voor een alledaags geurtje meer als zat.

Liefste een frisse geur! (Denk maar aan JP Gaultier achtig)

CK One misschien iets?
 
Men doe ik het meeste op als ik naar werk ga ofzo, omdat het toch goedkoop was en wel een best luchtje is. Ice Touch vond ik dacht ik ook wel prima, alleen het is al weer een tijdje geleden dat ik die getest heb dus weet niet meer precies hoe die was.
 
Back
Top