Het grote concerten/optreden topic :)

Lowlands 2011 alweer uitverkocht. 55.000 kaarten binnen 2 uur, echt bizar.

And I got one!! :W

Heb er ook 1, maar vrienden van mij niet :rolleyes:

Dinsdag trouwens naar Imogen Heap gewest in A'dam, Melkweg. Was echt vet mooi!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=RUfRsb_JOAk&hd=1"]YouTube - Imogen Heap - Headlock (Live @ Melkweg 2010)[/ame]
 
:z Ik zou er echt in slaap vallen.

Het geeft niet echt heel goed de sfeer weer, het is ook muziek waar je niet op gaat springen oid. Je moet er echt naar luisteren, net als Eric Clapton bijv.

Ik moet echter wel hoog nodig weer naar een optreden waar het flink raggen wordt, alleen niemand wilt met me mee of ze hebben geen geld oid :(
 
Lowlands 2011 alweer uitverkocht. 55.000 kaarten binnen 2 uur, echt bizar.

And I got one!! :W

Heb er twee omdat ik wel al door had dat het druk was op de site :p Heb wel al wat geluiden gehoord van vrienden etc die achter het net visten of dreigden te vissen, dus denk dat het een goed idee geweest is :)
 
SZIGET kenners!!

Wij gaan met een behoorlijke groep richting Sziget dit jaar, maar wel in een hotel.

Nu is een szigetkaart met camping al vanaf 8 augustus, en zonder campingticket vanaf 10 augustus. Is er in die 2 dagen nog iets te doen daar? Of is het gewoon een pre dat je dan al de camping op kunt?

http://szigetfestival.nl/kaartverkoop/soortentickets

Op die dagen is er ook muziek. Deze zomer speelden bijv. een hongaarse band die heeeeel bekend was in Hongarije en zou stoppen, hij speelde op 2 dagen voor de headliners zouden aantreden, zogenaamde dag -1. De Wailers, de band van Bob Marley en UB40 speelden op dag 0. Dit was ter ere van Bob die 65 zou zijn geworden.

Ik weet niet wat er dit jaar komt, maar je zou dus iets vets kunnen missen. Ik vond beide dagen zeer vet, zelfs dag -1 met die Hongaarse band.

Met een camping ticket kun je overigens nóg eerder op het terrein komen dan 2 dagen ervoor. Volgens mij was het dit jaar op donderdag en dinsdag, dus 5 dagen later het festival begon met de headliners.
 
Zojuist Solar kaarten besteld. Timoco helemaal overbelast kwam er maar niet tussen, uiteindelijk toch kunnen bestellen.. :D

Wij zijn al de hele middag aan het proberen met een paar man. 1 iemand kon al bestellen, maar die heeft er maar 4 besteld want die had geen extra geld.. Ik hoop dat ik er nog door kom, anders vannacht maar even de wekker zetten ofzo :p
 
Back
Top