Het grote concerten/optreden topic :)

Lowlands line -up rond, ik ga me er weer primaa vermaken!!

Heb ook wel weer zin in Lowlands, lekker relaxed een paar dagen festival 8)

Voor de line-up ga ik er niet heen, hoewel er wel wat interessants bij staat zijn er eigenlijk geen bands die ik écht niet zou willen missen.

En dan The Offspring als afsluiter in de Alpha.. :'(
 
Offspring is juist echt zo'n festivalband man, best lachen als je een beetje bekent bent met hun repertoire!

Niet echt afsluiterwaardig though :p
 
10 dagen Budapest achter de rug. Mijn god 9||6 9||6

Wat was dit vet zeg. Volgend jaar zeker weer!!

Laurens ook nog een paar keer gemeet! HOE vet was DEFTONES??
 
Ja echt bizar van Pukkelpop. 2 jaar terug nog geweest, en toen was het ook al een middag zulk noodweer. 3 doden inmiddels al :(

@ Laurens, Skunk anansie zelf niet zo'n fan van, maar Flogging Molly was indd ook erg vet! Heb me ook zeer goed vermaakt bij the Prodigy, Chemical Brothers (bizarre show!!) en de Kaiser Chiefs. Eigenlijk teveel tofs gezien om even op te sommen, maar Sziget is echt 7 dagen in paradise! Je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt het er doen, en de SFEER is echt onbeschrijflijk! Zo super relaxed!
 
vind t jammer dat ik dat gemist heb.. tja ik ken zelf niet zoveel van deftones maar vond t zeker mooi!.. verder was skunk ananzie gewoon brute show// chemical brothers ook maar prodigy viel me dik tegen!
 
Zeau, nu alweer vreselijk veul zin in het volgende festivalseizoen. Wat zijn volgens jullie echt festivals waar je is heen moet gaan? Liefst buitenland, en de duur van een week bij Sziget beviel ons erg goed! Ik geloof dat er ook wel veel vets in Spanje en Portugal is?
 
Zeau, nu alweer vreselijk veul zin in het volgende festivalseizoen. Wat zijn volgens jullie echt festivals waar je is heen moet gaan? Liefst buitenland, en de duur van een week bij Sziget beviel ons erg goed! Ik geloof dat er ook wel veel vets in Spanje en Portugal is?

Rock in Rio in Portugal, duurt volgens mij wel maar 2/3 dagen. Kon er zelf niet bij zijn tijdens mij studie daar omdat ik ziek was, maar scheen behoorlijk vet te zijn geweest.

Nova Rock in Oostenrijk, duurt ook 3 dagen geloof ik, goedkoop en komen ook grote artiesten!

In Zweden heb je Sweden Rock Festival van 4 dagen.

Wat je ook kunt doen is gewoon "Rock Festival 'land'" googlen ;)
 
Back
Top