Het grote ''bling bling'' topic

Status
Not open for further replies.
Jz. said:
Hij doelde op dit:
Bij deze de 1e en de laatst waarschuwing, de loser smiley wil ik hier niet zien, ook al is het een bekende of wat dan ook, iedereen doet zijn best etc

Opbouwende kritiek is goed, maar ga niet iemand uitmaken voor loser
Dennis

Overigens die laatste foto hierboven zit niet egt een bling in:p
 
Loser smiley is niet met dezelfde bedoeling geplaatst als de reactie waar dennis kwaad om werd, dat was omdat iemand het polijstwerk afkraakte van iemand anders;)
btw, heb overlaatst mn rempotjes en dergelijke gepolijst:
Foto=MUL64CDT

Foto=BC4CXZU3

Foto=8Q3JL4XQ
 
Aerox Hebo said:
Loser smiley is niet met dezelfde bedoeling geplaatst als de reactie waar dennis kwaad om werd, dat was omdat iemand het polijstwerk afkraakte van iemand anders;)

Nee ook niet, iig zo vatte dennis het wel op :rolleyes: Ik zei het voor de grap tegen Pilsem aangezien dat een goeie vriend van me is :#

Iig over m`n carterkap, ik zei al dat r geen blinggehalte inzat:*
 
Jz. said:
Ik zei het voor de grap tegen Pilsem aangezien dat een goeie vriend van me is :#

Iig over m`n carterkap, ik zei al dat r geen blinggehalte inzat:*

Inderdaad, ik weet dat hij het niet echt meent. Iig niet helemaal, ik moet gewoon nog wat beter skuren ed.

En er zit geen bling in jou kap Jz. Maar dat komt doordat hij lang niet is bij gehouden8P
 
Funk_dm said:
mjah schuur dan ook met een machine :p
Ik ook, Black en Decker mouse. Ligt er misschien aan dat jij een prof schuurmachine hebt ofzo?
Ik snap echt niet dat jij, en heb het overigens wel vaker gehoord, zo snel de coating en oneffenheden eruit schuurt.
 
Raceroxie said:
Ik ook, Black en Decker mouse. Ligt er misschien aan dat jij een prof schuurmachine hebt ofzo?
Ik snap echt niet dat jij, en heb het overigens wel vaker gehoord, zo snel de coating en oneffenheden eruit schuurt.

ik werk snel :p
ik heb ook gewoon black en dekker ding, geen mouse btw.
begin gewoon met korrel 40 lekker rousen :)
moeilijke hoekjes pak ik wel met een beitel aan :)
creatief zijn scheelt tijd.
 
Mijn caaarterkap glimt wel aardig maar op somige plekjes is het wit geworden. Komt dat omdat er dan te veel is geschuurd?? Het lijkt wel een soort pastic. Of is dit eruit te schuren?
Alvast bedankt
 
ja mijn mouse is beetje opgeblazen, komt vast omdat we de laatste tijd nogal veel polijst werk hebben aangenomen marco:), maar met korrel 40 beginnen? gaat wel lekker snel maar ik heb laatst een stukje met korrel 50 begonnen maar voor mij is dat niet zo een succes:) liever uurtje langer schuren met korrel 120:)
 
Met 80 zou ik beginnen, dan 120,240 400, daarna met water korrel: 600, 800, 1000 en 1200. Niet dat mijn werk echt goed is ofzo
 
Raceroxie said:
Ik ook, Black en Decker mouse. Ligt er misschien aan dat jij een prof schuurmachine hebt ofzo?
Ik snap echt niet dat jij, en heb het overigens wel vaker gehoord, zo snel de coating en oneffenheden eruit schuurt.

sluit me er bij aan 9||6 je bent zo 8/9 uur bezig met en mina caterkap doe je niet effe 1 2 3 laten we dit topic netjes houde
gegroet
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top