Het grote ''bling bling'' topic

Status
Not open for further replies.
Ik ben met een carterkap toch alwel gauw een uurtje of 7-8 bezig
Snap echt totaal niet dat je binnen 2 uur klaar kan zijn:?
 
AirWolf said:
ok zal ik het er nog ff over hebben met men vader want wil wel wat mooi glim werk hebben op men scoot. hopen dat ie te overtuigen valt

Waarom heb je het toch telkens over je vader :? Het is toch jou scooter, lfb wat hij er van vind imo :)
 
Raceroxie said:
Ik ben met een carterkap toch alwel gauw een uurtje of 7-8 bezig
Snap echt totaal niet dat je binnen 2 uur klaar kan zijn:?

mijn stappen
-afbeit
-kaal schrobben
-schuren tot 600 met schuurmachine
-1e borstel eroverheen rousen
-2e borstel eroverheen
-3e borstel eroverheen
-ff schoonmaken met een sopje :)
 
ErwinZ said:
Waarom heb je het toch telkens over je vader :? Het is toch jou scooter, lfb wat hij er van vind imo :)

Probleem is: mijn pa helpt me. En als je pa je helpt is het telkens: NEEJ dat meot je niet doen! en dan krijg je weer van die discussies en alles....
Ik ben blij dat ie mij helpt maar alles wat ik doe moet hij dus ook weten :S.
 
dscf00601xm1131895748.jpg


Fftjes gepoetst. Jammer dat de zon net beetje achter de huizen achter ons zat:(
 
AirWolf said:
Probleem is: mijn pa helpt me. En als je pa je helpt is het telkens: NEEJ dat meot je niet doen! en dan krijg je weer van die discussies en alles....
Ik ben blij dat ie mij helpt maar alles wat ik doe moet hij dus ook weten :S.

Mijn pa helpt mij ook wel eens... En als ik iets tof vind, vind mn pa dat ook :#
 
ErwinZ said:
Mijn pa helpt mij ook wel eens... En als ik iets tof vind, vind mn pa dat ook :#

Mm, mijn pa helpt me ook wel es maar hij vind het nou niet altijd tof. Hij vind het pure geldverspilling dit dat maar als ik er blij mee ben dan bla bla :p

Zal binnekort ff foto posten van m`n waterpompdeksel en carterkap.. Als ik ze weer overnieuw gepolijst heb aangezien het blingbling gehalte er voor 99 % uit is :#
 
nog ff een vraagje het zal wel niet maar altijd ff proberen. Als je over je gepolijste carterkap rooie verf spuit kan je dan een soort chroom rood krijgen :)
 
Funk_dm said:
teveel? met een boormachine kan je nooit het aantal toeren draaien die je eigenlijk nodig hebt, een haakse slijper die zo'n 25000 toeren draait is voor een perfect resultaat ( melkindustrie hoogglans polijsten ) nog te laag.
maar voor wat aluminium is een boormachine goed te doen.
schuren doe ik zelf tot 600, zal zo een foto'tje toevoegen van een carterkapje..

Nu ik je carterkap zie kan ik niet zeggen dat je het verkeerd doet, maar als je te snel je polijst breng je je polijst middel in je materiaal en krijg je vlekken ik zal maandag het hele verhaal posten (dit heb ik van me leraar dus vandaar)
 
zou kunne :*, Maare maar weer ff ontopic gaan.
Welke polijstborstels vinden jullie btw het fijnst?
Die grove harde dingen of die gewone lappenschijven?? of nog wat anders.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top