Het grote ''bling bling'' topic

Status
Not open for further replies.
:X n00bs!
die grove harde is de eerste fase van het polijsten in combinatie met voor polijst pasta
de middelste is de volgende fase ook in combinatie met het voor polijst pasta.
en de fijne is de laatste fase in combinatie met na polijst pasta.

dat is ws de reden dat jullie allemaal zo lang bezig zijn omdat jullie overbodig veel schuren met de hand :X
en dan de laatste fase er nog overheen knallen.
 
Jz. said:
Damn dat ziet er dus echt niet uit :L

:*
Haha pillie, beter schuur je nog met waterproof 1200 8)

Bij deze de 1e en de laatst waarschuwing, de loser smiley wil ik hier niet zien, ook al is het een bekende of wat dan ook, iedereen doet zijn best etc

Opbouwende kritiek is goed, maar ga niet iemand uitmaken voor loser

Dennis
 
Funk_dm said:
:X n00bs!
die grove harde is de eerste fase van het polijsten in combinatie met voor polijst pasta
de middelste is de volgende fase ook in combinatie met het voor polijst pasta.
en de fijne is de laatste fase in combinatie met na polijst pasta.

dat is ws de reden dat jullie allemaal zo lang bezig zijn omdat jullie overbodig veel schuren met de hand :X
en dan de laatste fase er nog overheen knallen.

Bij mij in de buurt is echt helemaal niks van die zooi te halen. Alleen van die lappenschijven en een groen polijstblok van de gamma :'(
 
Dennis said:
Bij deze de 1e en de laatst waarschuwing, de loser smiley wil ik hier niet zien, ook al is het een bekende of wat dan ook, iedereen doet zijn best etc

Opbouwende kritiek is goed, maar ga niet iemand uitmaken voor loser

Dennis
`
Ehm, het is een goede vriend van me :rolleyes: ??
 
Funk_dm said:
mjah ik krijg mijn tips en binnenkort ook profi spul van mijn trainer die van beroep polijster is :)
Funk..

Weet je waar ik het langste mee bezig ben het schuren met korrel 80, zegmaar alle verf en oneffenheden eruit krijgen, daar ben ik soms tot wel 3 uur mee bezig. Het schuren met de hand is een makkie de extra stap die ik ten opzichte van jou dan doe is 1200 maar dat doe ik in een half uurtje. Het polijsten zelf duurt ongeveer 30-60 min afhankelijk welke borstel.
 
blackwiterox said:
is ut eigenlijk mogelijk om je cilinder te polijsten??


4f6db2fcd3.jpg


Zegt genoeg denks:p
 
Last edited:
emhz ik ben het wel eens met daniel, ik ben ook algouw 3 uurtjes bezig met een carterkap om alle putjes enzo eruit teschuren, daarna komt het plezierige werk, maar moet je vooral mee opassen, omdat je namelijk van korrel 240 naar 400, naar 600 enzo snel de nijging heb om die tesnel tedoen, neem gerust echt de tijd daarvoor anders zie je later in je polijst werk echt allemaal krasjes.. ik doe zelf maar tot korrel 1200 polijsten, heb het ook al eens tot korrel 2500 gedaan maar zag daar geen beter resultaat in, zelf doe ik altijd het polijst middeltje: unipol gebruiken, en met een lappenschijf van de gamme op de boormachine :L :L , en het resultaat is er erg dik om :)

velgen van sonic tuning gepolijst..
Foto=GESEW4PC


Foto=NXH76RGP


groeten stefan
 
een vraagje. Mijn vader kan gratis ijsstralen en zandstralen. Mijn pa zegt dat ook dat bij ijsstralen er geen putjes inkomen en dan ie geen laagje eraf haalt alleen een verflaag en smerigheid.

Nu is mijn vraag als ik mijn carterkap laat ijsstralen, moet ik dan nog schuren en bij welke korrel moet ik dan eventueel beginnen.

En dan heb ik nog een vraag. Welke kleur polijstpasta kan ik dan het beste gebruiken. (type/kleur/merk)

En hoe zit dat met die belgom moet je dat ook met de polijstborstel invrijven of gewoon op een doek erin vrijven?
 
ik ken het ijs stralen niet maar je zal nog wel wat moeten schuren.
kleur pasta maakt niet uit het gaat om de toevoegingen van de pasta.
je hebt dus verschillende ruwheden en ook zit er verschil in de borstels ik heb pasta van hato.
belgom poets je in met een doek.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top