Het grote "bling bling" topic #3

Alleen de plekken waar hij heel heet wordt zoals de voorbocht en de tail, die worden nu weer glimmend.. Rest alle kleuren van de regenboog
 
ff dat plaatje van kieslerspatbord hard gepolijst:+

blingsu1.jpg


bling1nc0.jpg


bling2uz1.jpg


Ik houd 'm zo schuin, zodat je de echte afstand van bijv. de stoel kunt zien:*
 
lijkt wel alsof het in het midden harder blinkt dan aan de randen en dat geeft wel een effect van; kheb het ff snel gedaan/geprobeerd
 
eey luitjes, ik wil me carterkap en zo'n beugel van mijn spatbord gaan polijsten maar hoe schuur je die hoekjes in je carterkap bij de bouten, weet niet hoe ik het goed moet zeggen. alvast bedankt
 
laat je zusje van 5 t schuren, die heeft nog kleinevingerties :+

nee grapje:P gewoon met dremel met schuurstukje erop.
 
Ik zou hem zo laten, zo staat het erg netjes. Matcht een beetje met je velg misschien. Ik zie dat de uitlaatbocht al een beetje dof begint te worden, dat is wel jammer.
 
Vraagje :)

Weet iemand of vergulden goedkoper zou zijn dan verchromen ?
Want heb me laten vertellen dat het 1 a 2 stage's ligt voor het verchromen :)

Want heb al naar 2 verchromers gebeld, maar die wisten duidelijk wat ik bedoelde maar die deden dat niet. Dus vraag het hier maar.

Maar als een verguld onderdeel glimt wel minder volgens mij, althans op de foto lijkt dat zo. Want ik zit er overna te denken om me velgen te laten doen ;)

Dit bedoel ik met vergulden:

fotogold003.jpg


anodised001.jpg
 
Dat het minder blinkt is een beetje zo, maar de onderdelen die jij ziet kunnen veel meer blinken als je ze polijst van te voren, of in ieder geval, het oppervlak goed glad maakt.
Ik gok erop dat vergulden wel een tikkie duurder is. Ik denk dat een belletje naar Jos Dijkman antwoordt geeft op je vraag ;)
 
Back
Top