This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "bling bling" topic #2

Status
Not open for further replies.
Of even een staalborstel over je lappenschijf halen zodat je alle harde stukjes eraf haalt.

Anders zou ik om de week een nieuwe schijf kunnen gaan halen :+.

heyik heb een probleempje ben bezich met men voorvork te polijsten maar het wild niet 100% blingen er zitten klijne krasjes in ik heb geschuurt tot 1200 en dan gepolijst met pasta van metabo kan het aan de pasta ligen ???

hier is een foto

Yeepz,
ben bezig met men carterdeksel te 'polieren'.
Nu ben ik gedaan met korrel 400, tis eeuwen werk da schuren, en al die blaren Zou dat al gaan dat ik al polier na korrel 400 geschuurt?

Yeepz,
ben bezig met men carterdeksel te 'polieren'.
Nu ben ik gedaan met korrel 400, tis eeuwen werk da schuren, en al die blaren Zou dat al gaan dat ik al polier na korrel 400 geschuurt?

oh lukt zeker mijn velgen zijn ook maar tot 400 geschuurd en ja ik vind ze toch aardig netjes

ik doe ze ook nog goed met de boormachine en gebruik belgom en daarna commedant dan zijn de meeste krassen er uit en ja anders gewoon 1000 gebruiken dat doe ik ook gewoon alleen maakte 1000 diepe krassen in me velg

Mijn achterstaafje gepolijst. Moet mijn velgranden en vorkpoten nog.

Attachments

• 000_0408.jpg
    39.1 KB · Views: 574
De eerste stappen met schuurpapier zijn het belangrijkst.
Echt alle groffe en diepe krassen moeten eruit.

Daarom is het ook een voordeel om iets eerst te stralen inplaats van de verf eraf te schuren of met afbijt omdat je dan grof schuurpapier gebruikt en dan diepe krassen krijgt.
Ik zelf straal tegenwoordig eerst het spul en daarna polijst ik het...

Rond de 100 a 180 moet je het goed goed afwerken, na 800 tot en met 1200 dat is de snelste fase en makkelijkst want in die stap gebeurt er niet zo denderent veel meer omdat je schuur na schuur papiersoort telkens de kleinere krasjes eruit schuurt totdat het een spiegel is.

gewooon doorbikkelen na verloop van tijd gaat ut wel blingen
idd wat furious zegt als het gestraald is word het 10x mooier

polijsten = veelgeduldhebben

heel simpel. wil je een super resultaat? zal je goed moeten schuren voordat je echt gaat polijsten.

gisteren nog even bezig geweest. vrij nutteloos eigenlijk maargoed.
wie de tekst ontcijferd krijgt 10 punten

**klikbaar**
[IR]http://i12.tinypic.com/3yor56o.jpg[/IR]

hahaha. 7.5 punten

stel niet uit tot morgen wat je heden door een ander kunt laten doen
me blok is verder gepolijst+rempotdeksels (ooit al is hier gepost) verder heb ik ooit eens een voorvork gepolist paar carterkappen en 1 setje velgen.

denk dat mijn velgranden er ook maar aan moeten geloven binnenkort
krukaslagers zijn naar de klote dus me rox staat nog wel even stil.

Status
Not open for further replies.