Het Circuitrijden-topic

Damn, echt ingevorderd mikey?..

yep....echt ingevorderd....

@Pim,
die van dave ook idd....die word denk ik misschien nog wel zwaarder gestraft dan ik...
ik heb m al 13/14 jaar...en dave 4 maanden...:rolleyes:

maargoed, neemt niet weg dat het onze eigen fout was natuurlijk..
 
Lijkt me ook wel vet, beetje rondcrossen op een circuit 8) Is mijn auto alleen niet echt geschikt voor met die sponzen vering :p

Van het weekend wel bij iemand geweest die dat ook voor z'n hobby doet, maar meestal in duitsland. Hij heeft een stuk of 4 autotjes staan, allemaal kleine franse wagentjes.. iig een renault 5 turbo, een clio (130pk dacht ik) en een 205 mi16, allemaal gestript met rolkooi en kuipstoelen :p

Als ie weer een keer gaat in een weekend kan ik misschien mee, lijkt me tof :W Die 205 van em is best een beest.. Trouwens Pim, jij hebt ook zo'n 205 mi16, nog nooit gedacht aan een korte(re) bak of eindoverbrenging? Heb filmpjes gezien vanuit het interieur en hij doet er gewoon veel te lang over om in toeren te klimmen, d'r moet dus een korte bak op :p
 
Misschien heb je al een kortere bak dan, maar hij wil ongeveer 160km/u als topsnelheid :p

Wij hebben al een korte bak eronder zitten 8). 1.6 16v en 145 Qv of 6 bak uit 2.0 16V 166 zijn erg kort. Als je dat op een 2.0 zet vliegt het :D!

ik rijd 130 @ 4000 toeren.. :p
 
zaterdag bedrijfs feest.
baas heeft circuit zandvoort afgehuurt..
Ben echt benieuwd wat we krijgen..
Is ons al beetje verteld, porches, bmw, formule wagens..
Heb der zin in :)
 
Wij hebben al een korte bak eronder zitten 8). 1.6 16v en 145 Qv of 6 bak uit 2.0 16V 166 zijn erg kort. Als je dat op een 2.0 zet vliegt het :D!

ik rijd 130 @ 4000 toeren.. :p

Inderdaad 130 @ 4k ja :D

Vind ik het nog meevallen dat ie 1:13 doet... aangezien ik het meestal niet bij de 130 hou :rolleyes:
 
lol, met andere nokkenassen etc loopt ze 1:13,5 en dat betekend dus echt een hoop in 5000 tot 7680 toeren gebied :winner:
 
Even een eeuwen oud topic uit de sloot halen :*

Aanstaande zaterdag ga ik voor het eerst 'vrij rijden' op Zandvoort. Het plan is er al vaak geweest maar het gaat nu eindelijk gebeuren. We hebben een E30 325 die speciaal voor het circuit wordt gebruikt. Dus we hoeven niet zo super voorzichtig te zijn :W.

Zijn er hier mensen dit ook vaker doen of willen gaan doen? Uit de vorige pagina's lees ik wel dat forumgebruikers dit vaker hebben gedaan. Is dit nog steeds zo?
 
Ik was er :p 1 heat gedaan maar de banden die er onder zitten zijn dramatisch slecht.. dus een keer een setje semi slicks kopen en kan ik tenminste fatsoenlijk rijden :)
 
Ik was er :p 1 heat gedaan maar de banden die er onder zitten zijn dramatisch slecht.. dus een keer een setje semi slicks kopen en kan ik tenminste fatsoenlijk rijden :)

Haha, mijn eerste keer had ook iets makkelijker gekunt. De 1e run was het echt nog nat en ik had er ook geen super banden onder zitten. Zeker 3 keer gespind :p

De laatste run van vandaag, die van 13 uur was de ideale lijn al wel helemaal droog. Toen kon er gelukkig wel gas gegeven worden.
Maar wat een ervaring heej :W. Volgende maand dus zeker weer :p

In welke auto reed je? Ik reed samen met een vriend in een matzwarte E30 325 met nummer 146 erop.
 
Even opvissen.

Het is weer mooi weer en de trackdays komen er ook weer aan. Nog mensen hier die ergens te vinden zijn?

Ik ga waarschijnlijk 5 mei op Zandvoort rijden met de motor.


Een aantal Organisaties:

- Road Race Promotion www.circuitrijden.nl
- Motorsportlifestyle www.motorsportlifestyle.nl
- Motorsportschool Holland www.motorsportschool.nl
- Motorsportschool Zolder www.motorsportschool.be
- CRT Holland www.crtholland.nl
- Trackdays www.trackdays.be
- Bikers Days www.bikersdays.com
- Pro Speed www.prospeed.de
- Moto-racer / Moto-up www.moto-up.com
- Rinket motorsprort www.rinketmotorsport.nl
 
Even opvissen.

Het is weer mooi weer en de trackdays komen er ook weer aan. Nog mensen hier die ergens te vinden zijn?

Ik ga waarschijnlijk 5 mei op Zandvoort rijden met de motor.


Een aantal Organisaties:

- Road Race Promotion www.circuitrijden.nl
- Motorsportlifestyle www.motorsportlifestyle.nl
- Motorsportschool Holland www.motorsportschool.nl
- Motorsportschool Zolder www.motorsportschool.be
- CRT Holland www.crtholland.nl
- Trackdays www.trackdays.be
- Bikers Days www.bikersdays.com
- Pro Speed www.prospeed.de
- Moto-racer / Moto-up www.moto-up.com
- Rinket motorsprort www.rinketmotorsport.nl


2 vrienden van mij gaan ook 5 mei op zandvoort rijden. Ik ben present met de camera :)
 
M'n vriendin der nichtje (14) een circuit-dag voor der verjaardag cadeau gedaan, super tof! Wel eigen auto meebrengen en er gaan een instructeur mee, daarnaast mag ze niet harder dan 50km/pu, maar wel tof en niet eens zo duur! Daarnaast leert ze gelijk een beetje autorijden...
 
Ik rijd de laatste 2 jaren redelijk fanatiek op het circuit met de motor. Boekingen doe ik bij motorsportschool.nl Gewoon vrij rijden, dus niet in race verband. Ben wel veel te vinden op Zolder i.v.m. sprintraces waar een maat van me debuteert.
Dit seizoen:
20-05 Zolder
21-06 Croix
22-07 Zolder
31-07 Croix
01-08 Croix
05-08 Zolder
02-09 Zolder
 
Lijkt me ook wel vet, beetje rondcrossen op een circuit 8) Is mijn auto alleen niet echt geschikt voor met die sponzen vering :p

Van het weekend wel bij iemand geweest die dat ook voor z'n hobby doet, maar meestal in duitsland. Hij heeft een stuk of 4 autotjes staan, allemaal kleine franse wagentjes.. iig een renault 5 turbo, een clio (130pk dacht ik) en een 205 mi16, allemaal gestript met rolkooi en kuipstoelen :p

Als ie weer een keer gaat in een weekend kan ik misschien mee, lijkt me tof :W Die 205 van em is best een beest.. Trouwens Pim, jij hebt ook zo'n 205 mi16, nog nooit gedacht aan een korte(re) bak of eindoverbrenging? Heb filmpjes gezien vanuit het interieur en hij doet er gewoon veel te lang over om in toeren te klimmen, d'r moet dus een korte bak op :p

Foto? Kenteken? :)
 
6 mei Assen, snelste groep van motorsportschool holland.
Nog geen ervaring met deze organisatie... alleen maar met MSL, dus ben benieuwd.

Nog iemand van hier toevallig naar Assen 6 mei ?
 
Back
Top