Het Circuitrijden-topic

pimS

Dajumn!
Leek me handig om een centraal circuit-rijden topic te maken.

Hier kunnen we melden wanneer er circuit dagen zijn, en dus eventueel met alkaar afspreken:)



Trap ik even af:

Beste vrienden van het Circuit,

Hierbij de laatste data voor het VRIJ RIJDEN in 2006:


ZATERDAG 4 NOVEMBER 2006 09.00 uur tot 12.40 uur
ZATERDAG 16 DECEMBER 2006 09.00 uur tot 12.40 uur

TIJDSCHEMA voor deze ZATERDAGEN:
(aanvangstijd van de sessie wordt aangegeven)

TOER klasse: 09.20 – 10.00 – 10.40 – 11.00 – 12.20
SPORT klasse: 09.00 – 09.40 – 10.20 – 11.00 – 11.40
Snelle Meiden Klasse: 12.00

De groepen worden alsvolgt ingedeeld:

TOER klasse:
Uitsluitend voor de toerrijders met standaard straatauto’s en weinig tot geen circuitervaring.
Instructie is mogelijk, een tweede passagier is toegestaan.

SPORT klasse:
Voor rijders met enige ervaring en/of snelle auto’s. Een tweede passagier mag meerijden.
Auto’s met rolkooi zijn wel toegestaan, maar dan is een helm verplicht!!!

SNELLE MEIDEN klasse:
Uitsluitend voor snelle meiden maar natuurlijk ook voor minder snelle dames. Instructie is mogelijk,
een tweede passagier mag meerijden. Auto’s met rolkooi zijn wel toegestaan, maar dan is een helm verplicht!!!


INSCHRIJVEN
Vooraf inschrijven is niet mogelijk. Inschrijven kan op de dag zelf en vanaf 08.00 uur ‘s-morgens in de Mickey’s Bar.
Mocht een sessie komen te vervallen of is je auto voortijdig defect geraakt, dan kan je bij de inschrijftafel een TEGOED BON ophalen.
Opstellen is in de pitsstraat, toegang via pitbox nummer 0 (nul)

KOSTEN
Kosten blijven laag: 20,= euro per sessie, een passagier mag mee rijden. Indien je auto een roll-bar heeft, is het dragen van een helm verplicht. Deelname geschiedt op eigen risico, hiervoor dient bij de inschrijving getekend te worden. Vergeet niet je spaarkaart mee te nemen; iedere vol gestempeld exemplaar geeft recht op een gratis sessie.

Heb je nog vragen of ideeën, laat het ons dan weten! Vanaf heden dit e-mail adres gebruiken: info@vrijrijden.nl.



Namens VRIJ RIJDEN,

Frank Kerseboom
Rensportschool Zandvoort

E-mail: info@vrijrijden.nl
Website: www.vrijrijden.nl
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

De groepen worden alsvolgt ingedeeld:
TOER klasse:
Uitsluitend voor de toerrijders met standaard straatauto’s en weinig tot geen circuitervaring.
Instructie is mogelijk, een tweede passagier is toegestaan.

SPORT klasse:
Voor rijders met enige ervaring en/of snelle auto’s. Een tweede passagier mag meerijden.
Auto’s met rolkooi zijn wel toegestaan, maar dan is een helm verplicht!!!

SNELLE MEIDEN klasse:
Uitsluitend voor snelle meiden maar natuurlijk ook voor minder snelle dames. Instructie is mogelijk,
een tweede passagier mag meerijden. Auto’s met rolkooi zijn wel toegestaan, maar dan is een helm verplicht!!!



zie ook: www.vrijrijden.nl
 
Auto met rolkooi dan is een helm verplicht ? Stuiter je anders met je hoofd er tegen aan ofzo ? :p

Zijn er trouwens ook van dit soort dagen @ Circuit in bv Assen .. voor mensen die Noordelijk wonen.
 
De groepen worden alsvolgt ingedeeld:
TOER klasse:
Uitsluitend voor de toerrijders met standaard straatauto’s en weinig tot geen circuitervaring.
Instructie is mogelijk, een tweede passagier is toegestaan.

SPORT klasse:
Voor rijders met enige ervaring en/of snelle auto’s. Een tweede passagier mag meerijden.
Auto’s met rolkooi zijn wel toegestaan, maar dan is een helm verplicht!!!

SNELLE MEIDEN klasse:
Uitsluitend voor snelle meiden maar natuurlijk ook voor minder snelle dames. Instructie is mogelijk,
een tweede passagier mag meerijden. Auto’s met rolkooi zijn wel toegestaan, maar dan is een helm verplicht!!!



zie ook: www.vrijrijden.nl


Kijk ik heb ervaring met crossen etc. Maar m'n Golf heeft 90pk en zit eigenlijk "geen" gang in. Kan je evengoed dan sportklasse?
 
kan, geen aanrader.. ik heb het met mn peugeot 205 XS ook geprobeert... naja.. je wordt aan alle kanten voorbij gevlogen!! (ok in de bochten is er weinig verschil) Enkel een slopel astra gsi kon ik bijhouden :p
 
Auto met rolkooi dan is een helm verplicht ? Stuiter je anders met je hoofd er tegen aan ofzo ? :p

Omdat rolkooi bij een ongeluk geen suc6 is zonder helm ;).

Deze dagen zijn het best te bezoeken, als de data niet overal bekend zijn, de laatste keer 7 okt was het bijvoorbeeld echt goed te doen, niet te veel mongolen die blind en met schijt aan alles over de baan gaan.
Vrees dat de komende keer weer een drukke ragbende gaat worden...
 
Omdat rolkooi bij een ongeluk geen suc6 is zonder helm ;).

Deze dagen zijn het best te bezoeken, als de data niet overal bekend zijn, de laatste keer 7 okt was het bijvoorbeeld echt goed te doen, niet te veel mongolen die blind en met schijt aan alles over de baan gaan.
Vrees dat de komende keer weer een drukke ragbende gaat worden...


why?
 
Dat vraag ik me ook af :p Als ik goed vast zit in een kuipstoel kom ik nergens tegen aan.

Maar er zijn dus verder geen circuits in Nederland die zulke dingen organiseren ? Liefst een beetje noordelijk als ze er wel zijn :p Als dit niet zo is moet ik me maar meer gaan concentreren op de sprints in Drachten :) Bij "A Racecar is Born" @ Discovery vertelden ze dat er in Engeland echt veel van die circuitdagen zijn en ook veel meer circuits. Is het daar veel populairder dan in Nederland ofzo ? Sukkels hier houden zich teveel bezig met gare autostyle bende zeker :+
 
Dat vraag ik me ook af :p Als ik goed vast zit in een kuipstoel kom ik nergens tegen aan.

Maar er zijn dus verder geen circuits in Nederland die zulke dingen organiseren ? Liefst een beetje noordelijk als ze er wel zijn :p Als dit niet zo is moet ik me maar meer gaan concentreren op de sprints in Drachten :) Bij "A Racecar is Born" @ Discovery vertelden ze dat er in Engeland echt veel van die circuitdagen zijn en ook veel meer circuits. Is het daar veel populairder dan in Nederland ofzo ? Sukkels hier houden zich teveel bezig met gare autostyle bende zeker :+

Clubspecials @ Zandvoort etc

mja voor italiaanse o0tos zijn er in ieder geval genoeg circuit evenmenten.
 
Back
Top