Het Circuitrijden-topic

twas tovvvv

lekker hard ron kunnen gaan inde regene:p

oude rx7 geowned, de 325I tjes:p, en liep in op een wrx:+

ook nog dwars door de audi s-bocht gegaan, scary:+
 
een paar heb dr pas 1 gekregen van maatje van me

mikey voorbij:p:

DCP_1832Medium.jpg
 
Say what! :eek:

crash.jpg


Van t Alfa Romeo 145 forum gehaald;

Ik ken die persoon (van een forum), gelukkig met hem afgezien van een pijnlijke knie en schouders (van de gordels) gelukkig niks aan de hand!

Hij weet zelf ook niet wat het geweest is , misschien aquaplanning oid.

Even zijn verhaal;

Ik weet niet hoe het kwam. Ik reed daar in zijn 4 ergens tussen de 180 en 200 in. Opeens begon ik te glijden met de voorkant, achterkant lag het niet aan want er spinde niks door of zo. Het is of aquaplaning geweest wat ik wel raar zou vinden, reed zo'n 4 meter van de linkerkant af om plassen te vermijden, of er heeft al wat gelegen, of stuurstang voor afgebroken. Die was wel stuk na afloop maar je kan natuurlijk nooit meer zeggen of dat voor of na was. Verder zat er zat profiel op de banden dus dat was ook het probleem niet. Vind ik op zich ook niet zo belangrijk op dit moment ben al blij dat ik er zelf nog zo uit kon stappen.

Dat blok is trouwens goed gedraaid zeg in de motor-ruimte!! :shock: (hier wat pics toen hij nog heel was)
DSC00283.jpg


IMG_0061.jpg


DSC00287.jpg
[/quote]
 
reed ie daar al 180-200:|

hij stond net na de hoofdtribune + nog de afstand die hij gegleden heeft, vrij snelle kar dus:X

ik denk dat wat hij zegt vd stuurstang, qua gladheid geen problemen gehad op t rechte stuk en hij reed vd kant af, in de kant lagen nogal wat plassen


anyway hier onze fototjes:

zoals te zien is was t lekker plens weer:D
DCP_1825.jpg


DCP_1827.jpg


DCP_1828.jpg


DCP_1829.jpg


DCP_1830.jpg


DCP_1831.jpg


DCP_1833.jpg
 
Back
Top