de 6,24 run:
- 0 - 100 km/uur 3,4 seconde met gps gemeten, dus geen ozninverhaal
- 0,67 seconde op toptoerental
- 1.3 G
Zo dan, dan zijn behoorlijk indrukwekkende cijfers! Voor de dikgedrukte, ding pakt behoorlijk fel op dan
Maaruh...kom je nou nog een keertje racen of zit dat er niet meer in dit jaar?
jawel, heb zojuist paar keer die K*T stage6 tapeinden gesloopt. dat blijken dus k*tdingen te zijn. hij staat er nu weer gelikt bij. heb ook meteen het angepaste kopje erop gezet. hij geeft nu ietsje meer dan 19 pk. 25/26 juni ga ik naar SPA
Ook een paar x gehad. De cilinder vlakken nadraaien heeft bij mij het probleem verholpen.
Volgens mij gaat Heiko basic rijden en heeft hij het over een s6 racing, dus gaat in dit geval over wat anders.
Volgens mij gaat Heiko basic rijden en heeft hij het over een s6 racing, dus gaat in dit geval over wat anders. Wel leuk dat je erbij bent, nog een reden voor mij om ook weer te komen rijden.
En om maar even ontopic te gaan en dit projecttopic overzichtelijk te houden, ik dacht dat de andere snelle jongens al op eindsnelheden van 135+ zitten of is dat alleen met Gas? Hoe komt het dat je nog niet op die snelheid komt met zoveel vermogen? Wielspin? Slip?
Volgens mij gaat Heiko basic rijden en heeft hij het over een s6 racing, dus gaat in dit geval over wat anders. Wel leuk dat je erbij bent, nog een reden voor mij om ook weer te komen rijden.
En om maar even ontopic te gaan en dit projecttopic overzichtelijk te houden, ik dacht dat de andere snelle jongens al op eindsnelheden van 135+ zitten of is dat alleen met Gas? Hoe komt het dat je nog niet op die snelheid komt met zoveel vermogen? Wielspin? Slip?
Tja best klote inderdaadGa er hard aan werken!