Henk's too hard to handle sprinter

Zou niks aan het ding veranderen, misschien gewoon eens normaal opletten.

ik zorg er gewoon voor dat hij nog harder gaat....sterker nog er zit al iets geks op dat ding, afgezien dat de 2cilinder een superbruut en hard geluid maakt, zal dit een heeeel apart geluid gaan geven....maar dat hoort iedereen straks wel. zodra het loopt, zal ik een filmpje posten. volgende week is het de bedoeling om een testrunnetje op de bank te maken.
 
Last edited:
Ben benieuwd wat het met die compresssor doet :) en of het op de baan ook zn werk gaat doen

sowieso gaat hij met een ander wegdek, 0,2 seconde harder (uitgelezen van de AIM grafieken/gps metingen), maar daar willen we het niet vanaf laten hangen. jullie gaan toch ook met NOS rijden, dus dan hebben we het heel hard nodig.
 
Last edited:
voorlopig nog geen NOS voor ons denks :P
wij hebben ook nog een aantal verbeteringen die komende maand getest worden waar hopelijk ook verbetering uit komt. Daarna gaan we wellicht eens aan het gas.
Wij proberen zo lang mogelijk zonder gas te rijden en kijken waar we uitkomen.

Wel leuk dat het zo dicht bij elkaar komt te liggen allemaal! :)
Moeilijk maar dat maakt het ook weer spannend!
 
Was een mooi dagje zondag Heiko! We hielden elkaar mooi scherp;) Na zòn dag weer meer motivatie gekregen om allerlei zaken te gaan testen. Dit jaar beiden onder de 6 en met het scooterweekend een mooie show weggeven aan de italianen:D
 
Was een mooi dagje zondag Heiko! We hielden elkaar mooi scherp;) Na zòn dag weer meer motivatie gekregen om allerlei zaken te gaan testen. Dit jaar beiden onder de 6 en met het scooterweekend een mooie show weggeven aan de italianen:D

oww dat wordt echt zo ziek! ik zal misschien wel een achterlicht monteren...kunnen ze daar naar kijken!
 
Anders blijf je maar zonder reactie tijden rekenen omdat jij niet oplet henkie met zn lauwe kapsel

ik zorg gewoon dat hij zo snel wordt op Kloosterzande, dat Henk met een reactietijd van 0,2 sec nog dik onder de 6 gaat. (uitgangspunt, dus hopelijk he). vanaaf drijfstang laten honen, zodat er weer een kortere in kan.....daar komt de eerste 1,5 pk er weer bij! dan carbje van 34 naar 36mm vergroten, en weer een 0,5 pktje erbij is toch weer snel 2 pk...als het zo is, als ik kan inschatten.

ps dat kapsel zit zelfs na 20 keer de helm op en af doen nog steeds hetzelfde, volgens mij zit er geen gel in...je hebt stijl, krullen en henks soort haar!
 
Back
Top