Henk's too hard to handle sprinter

Heiko kennende zit er dan alleen een aan en uit knopje op.

In ieder geval een net en goed doordacht blokje!
Ik zie je zondag wel :)

dat zeker, maar wegens het nu stabiel lopen van t blok, wachten we tot 1 dag na Kloosterzande, dan weer verder met het speeltje. wat trouwens echt irritant is, wat we ook veranderen, ding loopt bijna altijd hetzelfd eop paar hondersten na....het wil dus niet echt dik onder de 6 rijden, dus Henk zal toch echt zn best moeten gaan doen...laatste wat we deze week proberen is nog 1 keer de overbrenging veranderen...

Last edited:
Was henk nu laatst gevallen of wat had ik ergens gelezen? Ben benieuwd in kloosterzande!!

zoiets, eigenlijk reed hij met 100 km per uur in het gras....dus niks aan de hand hoor....ik vroeg kijk eens of hij harder gaat als je door het gras rijd, en hij doet het ook meteen.....haha.

Ja Henk 6.05je moet er wel inzitten zondag hoor! En als een goeie scheet laat en wij mee blazen moet 5.99 ook wel lukken :p ding loopt in iedergeval al weer wat mooier als op Meinerzhagen :)

Als Henk nu eens de komende dagen op water en droog brood leeft moet hij toch wel onder de 6 seconde komen. Heiko moet enkel de sprintert dan recht vooruit zetten en Henk kan dan op zombie modus vol gas geven?

Back