Henk's too hard to handle sprinter

de 6,24 run:
- 0 - 100 km/uur 3,4 seconde met gps gemeten, dus geen ozninverhaal
- 0,67 seconde op toptoerental
- 1.3 G

Zo dan, dan zijn behoorlijk indrukwekkende cijfers! Voor de dikgedrukte, ding pakt behoorlijk fel op dan :D

Maaruh...kom je nou nog een keertje racen of zit dat er niet meer in dit jaar?
 
Zo dan, dan zijn behoorlijk indrukwekkende cijfers! Voor de dikgedrukte, ding pakt behoorlijk fel op dan :D

Maaruh...kom je nou nog een keertje racen of zit dat er niet meer in dit jaar?

jawel, heb zojuist paar keer die K*T stage6 tapeinden gesloopt. dat blijken dus k*tdingen te zijn. hij staat er nu weer gelikt bij. heb ook meteen het angepaste kopje erop gezet. hij geeft nu ietsje meer dan 19 pk. 25/26 juni ga ik naar SPA ;)
 
jawel, heb zojuist paar keer die K*T stage6 tapeinden gesloopt. dat blijken dus k*tdingen te zijn. hij staat er nu weer gelikt bij. heb ook meteen het angepaste kopje erop gezet. hij geeft nu ietsje meer dan 19 pk. 25/26 juni ga ik naar SPA ;)

Ook een paar x gehad. De cilinder vlakken nadraaien heeft bij mij het probleem verholpen.
 
Ook een paar x gehad. De cilinder vlakken nadraaien heeft bij mij het probleem verholpen.

Volgens mij gaat Heiko basic rijden en heeft hij het over een s6 racing, dus gaat in dit geval over wat anders. Wel leuk dat je erbij bent, nog een reden voor mij om ook weer te komen rijden.

En om maar even ontopic te gaan en dit projecttopic overzichtelijk te houden, ik dacht dat de andere snelle jongens al op eindsnelheden van 135+ zitten of is dat alleen met Gas? Hoe komt het dat je nog niet op die snelheid komt met zoveel vermogen? Wielspin? Slip?
 
Volgens mij gaat Heiko basic rijden en heeft hij het over een s6 racing, dus gaat in dit geval over wat anders. Wel leuk dat je erbij bent, nog een reden voor mij om ook weer te komen rijden.

En om maar even ontopic te gaan en dit projecttopic overzichtelijk te houden, ik dacht dat de andere snelle jongens al op eindsnelheden van 135+ zitten of is dat alleen met Gas? Hoe komt het dat je nog niet op die snelheid komt met zoveel vermogen? Wielspin? Slip?

Snelheden lagen hier lager omdat er heuvel op werd gereden.

Edit:
[ir]http://3.bp.blogspot.com/-RrL9eijIygA/TfSnN5wn0rI/AAAAAAAAAVE/94zwLPnCxPo/s1600/DSC02047.JPG[/ir]
 
Volgens mij gaat Heiko basic rijden en heeft hij het over een s6 racing, dus gaat in dit geval over wat anders. Wel leuk dat je erbij bent, nog een reden voor mij om ook weer te komen rijden.

En om maar even ontopic te gaan en dit projecttopic overzichtelijk te houden, ik dacht dat de andere snelle jongens al op eindsnelheden van 135+ zitten of is dat alleen met Gas? Hoe komt het dat je nog niet op die snelheid komt met zoveel vermogen? Wielspin? Slip?

met de oude setup reed Henk minimaal 133 tot wel 138 km per uur. Wie weet gaat hij in Kloosterzande wel over de 140 ;)
 
Hmm, lijkt me sterk want op de GPS is het hoogst gemeten 132km/h. Maar op Heerenveen ging Henk wel 136+ bij de SBO :)
 
ding gaat egt als een kogel mooi om te zien hoe er uit niets, zoiets wordt gemaakt!
hoe is het trouwens met dat am6 rt blok bij pieter... zag er wel leuk uit.
 
correctie dus, we dachten eerst dat het 0,13 reactietijd was, totdat iedereen riep dat het 0,18 was. dus hierbij nog even de tijden:

km/uur reactie ex. incl.
125.3 0.2761 6.1986 6.4747
127.9 0.3502 6.2683 6.6185
127.1 0.3334 6.1597 6.4931
129.1 0.2377 6.2019 6.4396
129.7 0.1276 6.1128 6.2404
 
Back
Top