Helpt dit? op mijn setup

sr-racer

..:: [ Speed runneR ] ::.
ik heb een sr www met polini evo 5 70cc yasuni c16 enz...
helpt een andere onsteking veel? ik heb er geen ervaring mee dus hoop ik dat jullie me kunnen helpen!
 
Advertisement - register to remove this

Ja, als je een binnenrotor ontsteking monteerd neemt je vermogen flink wat toe. Je cilinder komt veel sneller op toeren, dus je trekt echt veel sneller op. Als je 1 tikje aan je gas geeft schiet je scoot gelijk weg, en normaal gesproken moet hij dan nog op toeren komen.

Is het geld zeker waard! Gebruik anders ff de search als je meer info wil

Robbert
 
In jou geval lijkt het me wel nuttig. kijk wel ff hoeveel geld je eraan wilt besteden want er is een aardig verschil tussen div merken

su6
 
Originally posted by mhr4ever
Ja, als je een binnenrotor ontsteking monteerd neemt je vermogen flink wat toe. Je cilinder komt veel sneller op toeren, dus je trekt echt veel sneller op. Als je 1 tikje aan je gas geeft schiet je scoot gelijk weg, en normaal gesproken moet hij dan nog op toeren komen.

Is het geld zeker waard! Gebruik anders ff de search als je meer info wil

Robbert

binnenrotor boeit niet echt veel wat vermogen betreft. Het geeft een veel betere gasreactie omdat het minder massa is wat er rond moet draaien.
 
Originally posted by Erik
Boeit juist wel wat vermogen betreft :|.

Vermogen zal er echt niet erg door toenemen hoor. 1 pk, ofzo (dit is wel in vergelijk met een EEPROM op std ontsteking).

De gasreactie wordt uiteraard flink verschillen. Binnerotor is eigenlijk een must voor snelle scooters...
 
Door te tunen neemt je vermogen ook wat toe en je verlegt je powerband iets hoger in toeren dus ik zou m'n cilinder laten tunen als ik jou was. Kost ook een stuk minder dan een rotor.............
 
Back
Top