Hechtingen der uit pijn ?

n00it van de kriebeld00d gehoord? 8P

Nee, heb ook hechtingen gehad, in mijn voorhoofd, het enige wat je voelt is een draadje die uit je lijf glijdt...nix ernstigs dus :) Toch succes ermee

Lijkt me toch maar akelig :rolleyes: Heb nog nooit hechtingen gehad en ik wil ze ook niet! Moet toch maar een raar gevoel geven.

hmm ik ahd er ook een keer wat.
ik d8 onee nu gaat het geberuen.
eenmaal in de stoel kwam de dockter met een schaar en tang.:eek:
toen kwam de eerste hechting.
ik kneep al in het handvat van de stoel.
aleen het deed helemaal geen pijn.;)
bij mij ging het beetje kriebelen dat is wel naar want je kan niet gaan krabben.8P

succes!!

Originally posted by Xander
Als je zit te poepen glijdt er toch ook wat uit je lichaam? Nou zo'n gevoel denk ik dan ...ofzoiets.. dus ... :) 8P
eerder als je WIL poepen maar je een blokkade hebt, dát voel je bij hechtingen :+

maarja, doet geen pijn hoor, had er een keer een paar in mijn kin, niks gevoeld, maar wel een stoere robot gekregen :W

Ooit wel eens een spuit gekregen? Is ook iedereen bang voor, maar je voelt er geen drol van! Zo zal het ook vast met hechtingen zijn!

ze zijn der in middels uit je voelde der nixs van alleen de laatste die deed enorm pijn die zat onder me korstjes vast zeg maar :(
Dindsdag moet de rest der uit me knie alleen die zitten allemaal vast ( AUW!!! )
maar toch bedankt de andere stelde inderdaad nixs voor
:)

Nooit hechtingen gehad, dus ik kan er niks over zeggen. Was (en ben nog steeds) altijd onwijs bang voor de dokter. Toen ik met me dronken kop een raam intrapte heeft het ook een half jaar geduurd (sinds vandaag.. gebeurde 23dec) voordat alle korstjes weg waren, maar niet gehecht. :P

UHm hechtingen eruit voel je natuurlijk geen flikker van. De wond is genezen en alleen het "gat" waar de draden doorlopen zijn er nog. Daar wordt dat draadje gewoon uitgetrokken. Voel je dus echt 0,0 van.

Originally posted by haagze sf2
Ik ehb dus 60 hechtingen in me lichaam zitten vandaag mogen de 1e 35 der uit 8)
Alleen Hoe voelt dat als die krengen der uit gaan :?
Vroeger had ik ze ook wel maar toen was ik 4 ofzo dus kan het me niet meer herrineren :)
kijk 1x een pijntje overleef ik wel maar 35x :S

( toen ze der in gingen was ik hallf buiten westen en had ik morpfiene in me dus dat weet ik allemaal niet meer )

kan wel pijn doen, toen ik een ongeluk had en een paar keer geopeert werd hadden ze het met nietjes gedaan ofzo dat ging er vlot uit en deed relatief weinig pijn en laat niet zo een groot litteken achter ook.

Als je een stumper van een huisarts hebt met parkinson zoals ik had gaat het dus verdomd zeer doen :P de vent trok mijn wond in mijn nek open en liet een stuk of wat hechtingen gewoon zitten omdat ie niks meer zag door het bloed

Maja er zijn niet veel mensen die een huisarts hebben met parkinson dus jij zal er wel beter vanaf komen denk ik :)

Ik had er 7 op mn gezicht nadat ik geklapt was met mn fiets, ook op mn lip en neus enzo, en dat voelde je opzich wel als ze die eruit trokken

Re: Re: Hechtingen der uit pijn ?

Originally posted by Dj_promo
kan wel pijn doen, toen ik een ongeluk had en een paar keer geopeert werd hadden ze het met nietjes gedaan ofzo dat ging er vlot uit en deed relatief weinig pijn en laat niet zo een groot litteken achter ook.

Ik heb ook een keer nietjes gehad maar die vond ik minder fijn, ze deden net als de hechtingen ook geen pijn, maar als ze het eruit halen knippen ze ze door ofzo? dat bewegen ze ff flink, dat doet geen pijn maar het voelt heel vreemd.

Back