Hechtingen der uit pijn ?

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Ik ehb dus 60 hechtingen in me lichaam zitten vandaag mogen de 1e 35 der uit 8)
Alleen Hoe voelt dat als die krengen der uit gaan :?
Vroeger had ik ze ook wel maar toen was ik 4 ofzo dus kan het me niet meer herrineren :)
kijk 1x een pijntje overleef ik wel maar 35x :S

( toen ze der in gingen was ik hallf buiten westen en had ik morpfiene in me dus dat weet ik allemaal niet meer )
 
Advertisement - register to remove this

eruit is niet zo pijnlijk.
ze knippen de knoopjes door en trekken de draadjes eruit.
hechtingen zijn gewoon stukjes sterk draad je zal 35 keer iets uit je lichaam voelen glijden doet geen tot weinig pijn.
 
Het zal geen echte pijn doen, enige vervelende is dat de draadjes na een tijdje gaan ingroeien en vastplakken, moeten beetje losgetrokken worden, kan vervelend zijn, maar erg bang moet je er niet voor zijn...
 
auw dat heb ik dus bij me knie :/ 25 ( zitten der 25 in maar mogen der pas volgende week uit.. :)

m,aar verder dus nixs om me over zorgen temaken:?
 
nee, hechtingen eruit doet geen pijn, heel misschien voel je ff iets als ze vastgegroeid zitten maar dat is vaak niet zo. Als je niet kijkt en ze halen ze eruit heb je vaak niet eens door dat ze eruit gehaald worden.
 
daarvoor zijn ze :).. hehe. nee ik had keer 16 in me rug. nix van gevoeld. soms even een steekje. meestal voel je gewoon wat weg glijden heel vaag gevoel ;x
 
dan gaat het echt ENORM PIJN DOEN!
Je weet niet wat je mee gaat maken, HELSE PIJNEN!!! Je gaat wensen dat er iemand was die je knock-out zou slaan...

GEintje :p
 
voel je bijna nix van ik had er 10 in me pols zitten nadat ik een raampje insloeg...:S

toen die eruit gingen deed het echt geen pijn zaten ook beetje vast het voelde wel "vreemd" vond ik

suc 6
 
Als je zit te poepen glijdt er toch ook wat uit je lichaam? Nou zo'n gevoel denk ik dan ...ofzoiets.. dus ... :) 8P
 
Bij mij waren ze ook vast gegroeit.:( Zegt die dokter oh dat is geen probleem:| . Ik zie hem een mesje pakken en hij maakt het wondtje een beetje open, nou reken maar dat dat pijn doet en ohja
sommige kan jer er zelf uit halen. Had ik ook gedaan dan kan je zelf in schaten hoe snel je het wil doen8)
 
Originally posted by SWA
dan gaat het echt ENORM PIJN DOEN!
Je weet niet wat je mee gaat maken, HELSE PIJNEN!!! Je gaat wensen dat er iemand was die je knock-out zou slaan...

GEintje :p

:X :D flauw.. :)

Neej goat niet zo veul pien doen heur...
 
Back
Top