gaan der nog meer mensen benen breken?

robert 2002

nog ffkes...
goeiedag!

net een heerlijke skie vakantie geboekt!!! we gaan naar kirchberg @ oosterijk! in de kerst vakantie.... want met carnaval wille we hier zijn... tuurlijk :D

maar gaan er nog meer mensen hier skiejen/ benen breken? :D
ben wel benieuwd...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Jep, ik ga met heel het voetbalteam op skivakantie. Dat noemen ze bij ons trainingskamp :p Weet alleen niet precies waar we heen gaan.
 
whehehe kenne we doen.... kom jij dan met de scooter... :p :D

ik ga met de disco trein :D

heb er wel één scooter gezien vorig jaar... :D een appie rally l.c. , net nadat mijn appie rally l.c. in nederland was gejat... nog steeds agressief daarover maar dat ter zijde :D nog meer mensen skiejen?

mzzl robert
 
Ik hoorde gisteren dat we ws toch op wintersport gaan dus dat wordt weer snowboarden dit jaar. Weet nog niet waar heen...
 
Mja ik wil wel, maar weet nog niet precies hoe en wat. Eigenlijk kan ik bijna niet zonder :(. Ik vindut eigenlijk net zo/nog koeler dan zomervakantie...

Maarja het ziet er niet naar uit dat het echt gezellig gaat worden :(. Me vriendin kan niet mee (kut Uni heiro :|) En tot overmaat van ramp gaat me zussie (normaal kan ik die missen als kiespijn...:rolleyes: ) ook nog eens niet mee, want die gaat met school...
Verder hebbik eigenlijk geen vrienden die (fatsoenlijk) kunnen skien. :'( Naja in me eentje met me ouders is altijd nog beter dan niets :).
 
Originally posted by Boeie
februari richting Harachov, Tsjechië, ff een cursus boarden nemen :)

Niet doen!
Als je al eens geskied hebt of gesurft ofzo en je weet van jezelf dat je een beetje evenwichtsgevoel hebt dan probeer je gewoon zelf ff... Hebbik ook gedaan en dat ging echt hartstikke goed :).
Serieus, stiekum een beetje kijken natuurlijk wel af en toe ;).
Maar ik word toch altijd naar van dat verplichte geouwehoer...
 
we gaan 3 dagen cursus doen en dan zelf verder knallen door de powder 8)

mja, heb wel vaak zat geskateboard en skaten enzo en ook wel een paar keer op ski's gestaan (dat kan ik dus nog niet goed)

met wat boardlessen kom ik er wel denk ik :)
 
Originally posted by Beta_Ark_Tuned
Niet doen!
Als je al eens geskied hebt of gesurft ofzo en je weet van jezelf dat je een beetje evenwichtsgevoel hebt dan probeer je gewoon zelf ff... Hebbik ook gedaan en dat ging echt hartstikke goed :).
Serieus, stiekum een beetje kijken natuurlijk wel af en toe ;).
Maar ik word toch altijd naar van dat verplichte geouwehoer...
das echt dikke bullshit... als je het jezelf aanleert ga je van die kutbochten maken waarbij je gewoon je achterste been wegschopt zegmaar... dat soort mensen ken ik, gaan ze voor het eerst boarden zonder les te nemen, en dan denken dat ze het kunnen als ze een bocht kunnen nemen (zonder techniek) :| zo heb je ook een veel grotere kans om iets te breken door slechte techniek en niet goed vallen (opvangen met je handen enzo|( )

ik ga in februari weer boarden met 3 vrienden, bestemming is ws. les 2 alpes 8)
 
Ik ga in januari met school naar zwitserland. In februari met vriend mee naar saalbach in oostenrijk.

Natuurlijk allebij de keren boarden8)
 
Originally posted by Yaruni
dat soort mensen ken ik, gaan ze voor het eerst boarden zonder les te nemen, en dan denken dat ze het kunnen als ze een bocht kunnen nemen (zonder techniek) :|

ik heb het nu 3 jaar gedaan [3 weken dus] en ga dit jaar voor 4e keer in kerstvakantie. carnavals vakantie heb ik niet wegens school...dus vandaar :)

mja de eerste 2 jaar heb ik lessen genomen, bochten techniek enzo geleerd. maar ik gebruik nog steeds de verkeerde techniek in de bochten [achterkant bord verplaatsen]. eigenlijk gaat dat prima bij mij, zijn meestal weinig boarders/skieers die met me mee kunnen komen, maar toch wil ik nog steeds de goeie techniek onder de knie krijgen maar dat wil maar niet lukken [ook niet met lessen :( ]

maja dit jaar nog eens proberen, dan maar 1000x vallen misschien lukt het een keer

val pijn heb ik de laatste jaren nooit meer....gewoon lekker doorrollen, opstaan en doen of er nix is gebeurt :D
 
Originally posted by black_phoenix
val pijn heb ik de laatste jaren nooit meer....gewoon lekker doorrollen, opstaan en doen of er nix is gebeurt :D
tralala :rolleyes:

tralala.jpg


dit was in kaprun trouwens
 
Ik ga jammer genoeg niet meer met me ouders.. Is echt kick met die ouwelui maar ja me ma heeft toen de tijd d'r enkel HEEL ERG gebroken zeg maar op alle plaatsen enzo..

Ze mag blij zijn dat ze nog kan lopen.. dus skiien zit er niet meer in..

Ik ga ws wel met vrienden en familie op skivakantie.. zal wel tsjechie worden ofzo.. Lekker cheap :)

Ik ga natuurlijk wel weer Boarden 8)
 
Originally posted by Yaruni
das echt dikke bullshit... als je het jezelf aanleert ga je van die kutbochten maken waarbij je gewoon je achterste been wegschopt zegmaar... dat soort mensen ken ik, gaan ze voor het eerst boarden zonder les te nemen, en dan denken dat ze het kunnen als ze een bocht kunnen nemen (zonder techniek) :| zo heb je ook een veel grotere kans om iets te breken door slechte techniek en niet goed vallen (opvangen met je handen enzo|( )

ik ga in februari weer boarden met 3 vrienden, bestemming is ws. les 2 alpes 8)

Ja dat vallen op je ellebogen enzo dat weet ik allemaal wel. En die techniek, daar kan je zelf ook aan werken... Achterkant board verplaatsen doe je automatisch... Ook als je les krijgt!
Goeie Techniek vereist nou eenmaal oefening
 
Back
Top