gaan der nog meer mensen benen breken?

wij gaan ook met de kerst naar dusseldorf ofzow :S
daarom heb ik nu skilessen, en ik moet zeggen dat ik het goed ken :D dus ik heb er wel zin in8)
 
Originally posted by Aerox DenniZ
hmz, naar alle waarschijnlijkheid zit ik @ carnavalsvakantie weer in Gerlos lekker te boarden :W
Gerlos ben ik 3 keer geweest ofzo, is wel vet daar... Boarder's Zone en leuke tentjes om uit te gaan 's avonds en overdag vette backcountry-trips maken en door de poeder vlammen :)
 
Met ze 8en in de eerste week van de kerstvakantie naar les 2 alpes, word me eerste board ervaring :rolleyes:

Kan wel beetje skien trouwens, al is dat ook al weer een paar jaar geleden...
 
mense, ik had dus ook het plan om te gaan skieeen/boarden maar de financien he!

maar wat geven jullie gemiddeld uit, voor zo'n hele week, met reis en al?

kom toch al gauw uit op 700/800 euro, best.........veel!
 
Originally posted by b0em
nog mensen bekend met de YETI bar in kaprun :D

Of de baum bar! Daar heb ik nog een t-shirt van :D


goffer ik wil ook!
toch maar eens kijken of ik eind januari richting de bergen kan :)

Heb van de Baumbar een blouse en een t-shirt :).
Maar na 3 jaar achter elkaar Kaprun, onderbroken door 1 keer Chatel, ga ik deze kerst 2 weken Val Thorens onveilig maken 8) ... Zeker wel zin erin.
 
Lekkers vanmiddag ff geboekt --> lekker een weekie met vliegtuig naar Val Thorens een week voor de krokus vakantie. Beters.

Maar eeh ik had nog vraagie ook. We mogen van onze school niet buiten de vakantie op vakantie. Boeit mij niet, ik meld me desnoods gewoon ziek. Maar omdat we met zijn vieren gaan vroeg ik me af of iemand nog een oplossing weet. Anders melden we ons alle 4 gewoon ziek, schijt. Ik heb er in ieder geval zin in,
 
HA ik ben ook zeer gelukkig! (wat moet je immers zonder wintersport? ;)) Ik vind het altijd de meest toffe vakantie eigenlijk, koeler dan zomervakantie nog bijna :rolleyes:.
Ik ga dus ook, met Toon (FFF15) naar Mallnitz, Östereich 8).

Eerste daagjes maar snowboarden, aangezien hij (Toon) al paar jaar niemeer heeft geskied en ik heb vorig jaar alleen geskied en niemeer geboard, vandaar. Kunnen we allebei weer beetje in vorm komen :).
Maar de andere helft wil ik toch zeker wel skiën eigenlijk, ik kan toch niet zonder gewoon.
Ik vind boarden extreem lekker, vooral in de poeder, maar pistes hoeven niet zo van mij...) Daarom dan maar skiën heh en dan op de skies maar ff de zwarte pistes doen die ik met mijn boardje niet doe :rolleyes:.
 
Originally posted by Beta_Ark_Tuned
Daarom dan maar skiën heh en dan op de skies maar ff de zwarte pistes doen die ik met mijn boardje niet doe :rolleyes:.
hm, ik stel voor om de zwarte pistes voorlopig even te mijden :rolleyes::D
 
zow vanavond vertrekken we :D nemen jullie ok altijd zoveel kleren meej? ikke wel, heb nogal wa zooi ingeladen.het enige kutte van de reis is dat de discotrein nie doorgaat.... was iets fout gegaan met de boeking of zow, we hebbe wel een andere reis en geld trug gekregen en zow. heb er wel zin in!!! tot volgende week dan maar :D ik hoop dak nix breek maar daar komen jullie van eiges achter :D


fijne feestdagen en zow,
mzzl robert
 
Nog mensen wezen skieen/boarden afgelopen week of week ervoor?
Ik ben met mn vriendin en dr ouwe+zusjes en kennissen naar St. Anton Im Montafon geweest. In Schruns wezen boarden. 1e keer, vond het echt super. Heb 3 daagjes les gehad, en heb best wel wat geleerd denk ik....
 
net terug uit tignes...

wel ille shit gepopt daar:

21332119.jpg


21332313.jpg


REPSAC:
21332304.jpg


21130675.jpg
 
Back
Top