This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hebo Racing Replica 2

hij lijkt niet echt op een HR2 vind ik eigk :x
en de bocht is dus geperst ivp gelast..

mjah de hebo rr (racing replica) was ook niet super tog?
lijkt me dat ik niet zoveel ga uitgeven voor een uitlaat als deze
 
Marcel said:
hij lijkt niet echt op een HR2 vind ik eigk :x
en de bocht is dus geperst ivp gelast..

mjah de hebo rr (racing replica) was ook niet super tog?
lijkt me dat ik niet zoveel ga uitgeven voor een uitlaat als deze

daarom ook dat er een racing replica 2 is uitgebracht
 
scootermania zegt zelf ook dat de pijp hetzelfde is als de racing, alleen van goedkoper materiaal zodat hij dus goedkoper word om aan te schaffen, de oude pijp koste namelijk om en bij de 400 euro, deze 250, vandaar hebo racing II replica ik heb de mail nog eens goed gelezen en hij zegt niet dat het een VI replica is maar een II.
 

Denk je nou echt dat er goud ofzo in een echte hr2 zit, om een verschil van 150 euro voor de consument te krijgen.
 
idd waarom zou hebo een replica uit brengen, met dezelfde specificatie's:?
En dan de HR2, dus gaat niemand die kopen
 
Runner1987 said:

Denk je nou echt dat er goud ofzo in een echte hr2 zit, om een verschil van 150 euro voor de consument te krijgen.
er is al 22 pk gehaald met die pijp, was wel geblokeert gemeten. dus slecht is die zeker nie. was wel op de koopmansbank met de RSB neo's.
 
Ik bedoel net met de HR II en als deze replica exact hetzelfde is van alleen ander materiaal gemaakt is het zeker geen slechte pijp, koopje denk ik! wie wil hm ff kopen en testen?
 
jij snapt echt niet dat niemand(met een beetje gezond verstand) gelooft dat die RReplica net zo goed is al de HRII?????????????/
 
anders reageer je ff normaal, puber heb jij hem al getest? nee, dan moet je je mond houden met je gezond verstand.

nieuwe email gehad:

Heeft niets weg van de Hebo racing IV. meer van HR2.

Btw, onderschat de HR2 niet hoor. Gisteren nog ene afgesteld met 19.8pk !!!!! met Manston2.

Deze Racing Replica is voor het grotere publiek (betaalbaar) die eigenlijk nog hoog vermogen wil scoren.

Eerste serie was niet goed, daarom is er de 2.

Bedoeling om deze uitlaat op goede cilinder te monteren, std. evo/mhr/Manston

Eerste tests zijn goed. Er volgen nog wel printsout van runs.

Productie gaat van start.


Voor diegene die zeuren, bij ons kan je alle uitlaten testen. Zelfs Protoypes !!

Oordeel niet als je niet gemeten hebt !!

Mvg,

ScooterMania Crew
 
Ronnie_NRG said:
22*08= 17.6.
Met een HR2 is al meer gescoord...

idd is al meer gescoord
gisteren nog met Aerox van vriend van mij !

Setup :
Manston 2 VRC tuned
HR2
28 PWK Keihin
PVL Digital
Overrange enz...

19.8 pk @ Scootermania
 
Das een mooie score.
Is dat met DE HR2 of de replica die er gelijk aan zou zijn.
Heb je trouwens uitdraai...ben benieuwd naar de powerband van de manson.
tnx alvast

edit: lees nu dat de scoot van een vriend van jouw is. sorry
 
wat ik ook niet snap aan dit verhaal, is dat er over materiaal soort/prijs word gesproken. Als jullie denken dat het bijvoorbeeld dat bedrag zou schelen :X Word wakker, de totale materiaal (Ex bewerking uiteraard) kosten aan een uitlaat zijn hooguit 30-50 euro. Process etc. is de prijsverhogende factor. Niet het materiaal
 
las proces is ook anders bij de bocht, de hr2 is tig gelast de hr2Rep. is mig-mag gebakken dit lasproces is goedkoper.

door het gebruik van mig-mag kan het zijn dat de lasnaden binnenin de pijp niet glad zijn en daardoor vermogens verlies geven.
 
en met tig weet je dat ie 100 procent dicht is door op een speciale manier te lassen (gas in de expansie pompen ofzo)
 
Roedi.. said:
er is al 22 pk gehaald met die pijp, was wel geblokeert gemeten. dus slecht is die zeker nie. was wel op de koopmansbank met de RSB neo's.

Ik neem aan dat jij bedoeld dat die replica pijp als getest is op de RSB neo's
en dat daar toen 22pk koopmans is uitgekomen ?
De Hebo pijp die daar toen getest is, is de HR2 als ik me niet vergis,
niet de replica.