This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hebo Racing Replica 2

VRC-ROX

Well-Known Member
effe wat nieuws posten kwam net bij vinny de opvolger van de Hebo Racing Replica 1 tegen de Replica 2 dus mooi uitlaatje al zeg ik het zelf nogal een lange uitlaat te vergelijken met een c16 prestaties zouden ronde die van een c20 moeten liggen dus dat zegt wel iets pijp is mooi afgewerkt en deze keer met een laagje lak erover kostprijs zou rond de 240 euro draaien



voor vragen en info kan je altijd bij scootermania terecht

site : http://scootermania.be
 
!SPAM :W

En je moet leestekens leren te gebruiken, want dit leest echt te hoerig :|

Maar voor de rest ziet het uitlaatje er wel leuk uit, maar laat Vinnie gewoon eens een paar grafieken posten met die zooi, hij test ze toch allemaal ?

Knowledge belongs to the people :W
 
als k et woord replica hoor dan heb k nouw niet bepaald de gedachte dat het over een goede racing uitlaat gaat maar gewoon over een simpel uitlaatje voor stnd. of giet..

mss dat ie nog te vergelijken is met een c16 alleen met een c20 zie ik zo snel nog nie zitten...

maarja wie probeert et uit?
 
Er is toch al een hebo racing II/III en 4 die rond de c20 zouden liggen? vanwaar dan een Replica II die ook rond de c20 ligt?
 
Last edited:
Roedi.. said:
Er is toch al een hebo racing 3/4? waarom dan een replica?? is deze voor de manston replica bestemd?

Omdat mss niet iedereen met EVO/Speed/Manston II rijd ?
 
Ruben said:
Omdat mss niet iedereen met EVO/Speed/Manston II rijd ?
Dat vroeg ik trouwens niet, ik vroeg of die voor de manston replica was,, maar aangezien hij rond de c20 zou liggen lijkt me dit sterk.
 
Ik heb een email terug gehad van scootermania en ze zeiden dit:

Hoi,

De racing Replica is idem van cone als de Hebo Racing, enkel voorstuk is uit één stuk, geen kleine stukken gelast !
Is uit iets zwaarder materiaal gemaakt dan de echte racing.

Daardoor is de prijs laag !

Hebo Racing IV ligt pak boven de c20 hoor , concurrent van C21 !


Mvg,



De pijp is dus idem aan de andere racing uitlaten alleen uit ander materiaal zeggen ze, wat ik hier dus uit opmaak is dat hij dezelfde specs heeft als de hebo racing IV? :? vet pijpje blijkt dus
 
hij heeft dus ECHT niet dezelfde specs als de hr4 , dat zie je toch direct , het zal zo rond de r-force liggen ofzo , of idd een tjt gruppo B. Niks bijzonders voor de snellere mensen .
 
Roedi.. said:
De pijp is dus idem aan de andere racing uitlaten alleen uit ander materiaal zeggen ze, wat ik hier dus uit opmaak is dat hij dezelfde specs heeft als de hebo racing IV? :? vet pijpje blijkt dus

je moet niet alles geloven...

ook al zou de middenconus hetzelfde zijn als de hr4 dan nog wil dat nix zeggen, omdat de eigenschappen van een uitlaat al heel sterk kunnen veranderen door een kleine aanpassing in de uitlaat.
 
alleen is deze bocht nie uit allemaal kleine stukjes gelast en lijkt de bocht wat smaller.
ik vind de uitlaat nie zo mooi ziet er een beetje replica achtig uit
 
Mennø said:
alleen is deze bocht nie uit allemaal kleine stukjes gelast en lijkt de bocht wat smaller.
ik vind de uitlaat nie zo mooi ziet er een beetje replica achtig uit

Heet niet voor niets replica8P