Heb je wel eens...

Nou, heb je dat wel eens?

  • Nooit

    Votes: 3 33.3%
  • Soms

    Votes: 0 0.0%
  • Regelmatig

    Votes: 1 11.1%
  • Vaak

    Votes: 0 0.0%
  • Altijd

    Votes: 3 33.3%
  • Ik weet het niet, stel eens een andere vraag.

    Votes: 2 22.2%

  • Total voters
    9
Status
Not open for further replies.

Holden

Banned
dat je met je scooter over de weg rijdt, en er een man met een niet aangelijnde hond loopt, en zodra je de man aanspreekt over zijn 'misdaad' (uiteraard geen letterlijke misdaad tenzij het bij wette is opgenomen, maar de daad zelf vind ik mis, waar mis staat voor 'niet wenselijk), dat de man het op een lopen zet terwijl zijn hond exact in de tegenovergestelde richting wegrent?



ik nooit eigenlijk, maar ik vroeg me af of iemand anders er enige ervaring mee had?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Holden
dat je met je scooter over de weg rijdt, en er een man met een niet aangelijnde hond loopt, en zodra je de man aanspreekt over zijn 'misdaad' (uiteraard geen letterlijke misdaad tenzij het bij wette is opgenomen, maar de daad zelf vind ik mis, waar mis staat voor 'niet wenselijk), dat de man het op een lopen zet terwijl zijn hond exact in de tegenovergestelde richting wegrent?



ik nooit eigenlijk, maar ik vroeg me af of iemand anders er enige ervaring mee had?

Minimaal 3x per dag...


8P |(
 
Originally posted by Gomer_pyle
Holden sterf is geen theekrans meer lompe homo :|

Leestekens beste vriend, komma's, punten en accenten.

Als ik dit net zo serieus moet nemen als jou zou ik me haast aangevallen moeten voelen, maar integendeel...
 
Originally posted by Holden
Leestekens beste vriend, komma's, punten en accenten.

Als ik dit net zo serieus moet nemen als jou zou ik me haast aangevallen moeten voelen, maar integendeel...

Sterf effe lekker. Boeid mij nou wat jij vindt ga een ander forum lopen verneuken eikel :|
 
Originally posted by KnakkerT
Mensen , ontopic :| ;)
idd, al 8 votes!! het gaat goed mensen

en gomer_pyle: ehm...tsja...als het jou al niets boeit wat ik te melden heb, waarom ben je dan zo fel en gedreven aan het reageren op mij?

KnakkerT: dank u, echt waar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top