Heb je wel eens op een std scoot gereden!?

Heb je wel eens op een std scoot gereden?

  • Nee

    Votes: 24 15.4%
  • Ja

    Votes: 129 82.7%
  • Nog nooit op een scoot gereden :))

    Votes: 3 1.9%

  • Total voters
    156
mja tkr was.. standaard toen ik em kocht.....
firefox niet, nrg niet, sr niet :D
mja en op de speedfight van me broertje mja 45, is echt niet vooruit te branden :D
 
toen ze mijn aprillia kwamen leveren is die dealer thuis in de woonkamer nog komen zagen over dat mag en dat niet.
ik dus met me vriende naar de kelder en onmiddelijk varioring eruit en andere vario en pijp eronder.
toen die man buiten kwam geloofde hij zijn ogen niet.
die scooter trok dus wel even teringhard voor ze neus weg.
Was gewoon te grappig om te zien:W
 
Op Benelli. Ik kocht em, reed ie 85 op teller. Na 10 dagen ofzo al kapoet en aangezien ik agrabtie had dus terug gebracht, hadden ze em gefixt en meteen een varioring erin gezet :r Dat zou beter zijn :p Naja, varioring en pikkieloze uitlaat zorgde voor ongheveer 55km/u en vette overtoeren :| Zelf dus na een tijdje maar de ring er weer uitgerost, toen reed ie wel harder dan toen ik em net kocht :D Ik reed toch std onbegrensd met AC heel wat std onbegrensde LC Mina's er uit :p
 
Toen ik mijn scooter ging ophalen bij de dealer. Moest van Rotterdam naar hoogvliet "fietsen". Met mijn Evo setje doe ik dat in 18 minuten, maar standaard deed ik er toch best wel 45 minuten over. Ging 45 op de teller en werd eruit getrokken door een oma met een jaar 1900 fiets. :S
Ik schaamde me rot.
 
Ja toen ik mijn aerox in oktober 2001 nieuw had gekocht. Eerst 500 km standaard ingereden en vanaf toen steeds weer ff wat meer shit eronder. En nu nog steeds standaard op pizzabrommer!! Standaard suckzzzz
 
Ik vind dit topic toch zo f*ckin oninterresant

Het is:

Of ja, de eerste 500km toen ie nieuw was

Of ja, 2e hands en was nog begrenst

Of nee, 2e hands+lag al wat onder/was al wat aan gedaan


Môgeeeh:|
 
Ik heb ruim een jaar op een sf2 xrace gereden. Maar nu gelukkig niet meer. Net als anderen vond ik opvoeren onzin, maar nu is het chaaf })
 
zo'n onzin vind ik dit topic nog niet .. toch niks mis mee ?:|
trouwens nog 1x op m'n nichtje der begresde SFX en me buurjonge z'n Honda scoopy ! 8)
voor de rest heb ik m'n runner onbegrenst gekocht
 
Back
Top