Heb je wel eens op een std scoot gereden!?

Heb je wel eens op een std scoot gereden?

  • Nee

    Votes: 24 15.4%
  • Ja

    Votes: 129 82.7%
  • Nog nooit op een scoot gereden :))

    Votes: 3 1.9%

  • Total voters
    156
Advertisement - register to remove this

Yup, ik rijd nu nog op de ori snorscooter van m'n pappie (MT zit een beetje zonder verzekering).
En een keer op een SF met Leo ZX met proppenzooi er nog in (die dus 55 ging op z'n teller).
 
Ja: Honda X8R volledig begrensd topspeed 40 km/u niet harder zelfs niet van een heuvel af, geluid verglijkbaar als een peugeot vivacity snorfiets edition, waar je bij het stoplicht telkens denkt dat de motor uit is terwijl tie gewoon stilletjes draait. :p

Greetzz DAW
 
Toen ik de mijne nieuw kreeg... toch irritant om de eerste 500 kilometers standaard te rijden als je er nu over nadenkt, wa gaat da sloom! :p
 
Ik heb al op zoveel orginele scooters gereden (op het werk:D). Daar is het echt "snel" als er een zx/w/navigator staat. Heb zelfs nog nooit een nrx gezien:O zijn te senl :d.
 
Toen ik op m'n 14e voor het eerst op een (begrensde) scooter 50 reed leek het echt zooooooooo vet hard 8P 8P
 
Originally posted by Razma
Toen ik op m'n 14e voor het eerst op een (begrensde) scooter 50 reed leek het echt zooooooooo vet hard 8P 8P

haha :D maar als je nooit op een scooter heb gereden en je zit altijd op je fietsie dan is het ook snel 50 km/u :) tenminste vond ik ook wel! heb zelf nog geen scooter, moet wachten tot 17 september :( krijg ik speedfight WRC
 
Back
Top