Velgranden polijsten/afdraaien zou denk ik een stuk mooier staan!
VET! Komt er ook neon onder ?
Je moet geen c21 halen slimpie, werkt voor geen kut op pia
Gewoon een MHR Team 2006 erop, loopt altijd goed, ook op evo
Dat zijn gewoon een stel ramdebielen die er niks van weten, idem van scooterpower
14,6 is voor pia en ook zeker een evo heel veel, 2e hands zijn teampijpen echt niet zo duur hoor, en ik zou maar gewoon ff doorsparen
Hij is getuned en volgens de grafiek van scooterpower loop hij op 14,6 zoals je kunt zien op de foto
Afstelling toen die van scooterpower kwam was waardeloos :S trok niet op zijn achterwiel niks nu redelijk, wil een nieuwe pijp.
MHR Team 2006 is een goeie keus zeg je maar wat loopt deze uitlaat ongeveer op volle toeren?
Ik wil een nieuwe uitlaat geen 2de handse! Alles is nieuw gekocht dus beetje zonde om er een 2de handse uitlaat onder te janke snapje
Gast jij komt net kijken, een c21 op pia loopt niet goed. luister nou maar naar de tip van oscar.
waarom heb je niet alles mhr?
Als je die uitlaat bestelt, doe dan ook ff JS evo flensje.
Wil zeker helpen en vooral met zo'n team pijpje werkt die erg goed !!
Heb helaas 2 weken terug mijn team uitlaat met JS evo flens verkocht voor 150 balle.
Die was in echt nette staat !!
Maar verder komt wel goed met dit dingetje.. Alleen neem niet teveel aan van mensen die willen verkopen en geld willen verdienen.
Is genoeg te vinden op dit forum en stel gerust vragen, zat mensen met ervaring zodat jij tenminste goed spul koopt en niet iets wat eigenlijk veel beter kan mrja je neemt het aan en daarom koop je het
Het is maar een tip...