This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hajo's Evo Streetmagic

Ziet er idd ergggg niceeee uit :~ ..

Je hebt PM

Jij ook

Zeer nice, en lekker stevig!
Hoezo de keus van een nieuw subje, mss erover heen gelezen. Ik weet niet wat er mis was met de oude?

Oude subje is al eens gescheurt en de afwerking van de Knuckle producten is gewoon super. Gewicht is ook een stuk minder. Vandaar

Heeel erg strak gemaakt :W

Alle hulde aan Knuckle king

Ding was van massief staal ofzo... Lomp zwaar iig.

Klopt
 
Als je goed gekeken had, zag je dat dat m´n oude subje was Deze was overigens als binnen 10 minuten na plaatsing verkocht
 
Update 16-03-08

Samen met Harko en TomR een street gekocht, hier wat leuke onderdelen van af gehaald. Zo kwam het zootje uit de caddy van allemansvriend Hos:


Te beginnen met de area radiateur:


Een geinig veertje:


En nog wat:


Jup, er zat ook een HMII bij (nieuw in doos, niet gemonteerd geweest):


Nu dus een ander cartertje regelen en dan weer rustig het zootje opbouwen .
 
Jij hebt dat ding dus gekocht Voor me neus weggekaapt hehe
Mooi prijsje.

Ziet er netjes uit man.
 
Ik ben bang dat er meer van dit soort reactie's zullen volgen Mijn excuses hehe..

Maar bedankt
 
Evo maakt plaats voor HMII?
Ben benieuwd naar het eindresultaat, tot nu toe zag het er veelbelovend uit!
Jammer van de Knuckle kap, zou hem naar mijn mening zeker iets extra's geven maargoed misschien nog iets voor de toekomst...
 
Ik ga inderdaad HMII rijden.

Vond het zelf ook jammer van de Knuckle kap, maargoed.. ik heb er een mooie cilinder en schokbreker aan overgehouden .
 
Idd en dan fix je dat jouw , dus 1ste exemplaar, gratis is
Hebben hun ook weer een productielijn van nieuwe kappen.
 
Erg leuk idee idd, maar als ik Knuckle was zou ik het niet leuk vinden als iemand het orgi model eventjes kopieert.

Ik weet niet of er echt rechten / patent op die kappen zit?
Zo niet geen probleem, toch zou ik of L&M contact met Knuckle nemen en dan de kappen verkopen onder zijn naam. Respect voor die man en zijn ontwerp.

Wel goeie aankoop! Had er ook nog op gereageerd, maar hij was alweer weg.

Gr,

Jordy
 
Last edited: