Hajo's Evo Streetmagic

Daar heb je inderdaad een heel goed punt Jordy. Het liefst heb ik ook gewoon een originele.

Maargoed, ik kom er vast wel een keer 1 tegen :p
 
Update 01/04/08

Even het hok weer in elkaar gezet. Voorlopig blijf ik het evo blokje gebruiken.

2qu3vj5.jpg


2i0zmlv.jpg


97l1eq.jpg


Dat was het weer. Kappen zullen binnenkort ook gespoten worden.
 
Veertje staat ook wel erg vet. Denk dat die nog meer tot zijn recht komt met de knuckle kap. Magoed, het is wel orgineler met deze kappen.

Ding word echt verrekte vet. Al een kleur uitgezocht?
 
Veertje staat ook wel erg vet. Denk dat die nog meer tot zijn recht komt met de knuckle kap. Magoed, het is wel orgineler met deze kappen.

Ding word echt verrekte vet. Al een kleur uitgezocht?

Knuckle kap zou bruut staan idd..

Kleur heeft ie al tegen mij gezegt.. mocht het eigenlijk niet zeggen, maar doe 't toch. (Sorry Hajo):+
:~Anaalroze met bruin:~ :*! Hehe.

Nee, ben ook wel benieuwd wat voor lakje erop komt!
Hajo, monteer binnenkort gewoon ff een knuckle kap, en maak foto's, post ze hier. Kan je tenminste zien hoe het staat, en volgens mij staat dat echt te bruut!

*Edit; Die fournales, aan de onderkant&binnenkant is die nou verbogen? Of ligt dat aan mij? Heb zelf ook iets speling op die veer, maar gelukkig nog niet zo krom! (Lijkt zo tenminste)
 
Voorspatbordje van onze street even gepakt om te kijken hoe het er uit ziet?

Veer is inderdaad afkomstig van een DNA.

Oké, geen rekening mee gehouden.

Maar voorspatbordje is wel leuk..
maar is het niet een idee om zo'n voorspatbordje te gaan bewerken, met je freesje/dremeltje je flink uitleven, ik denk dat er dan iets moois + speciaals kan ontstaan!
 
Zeer mooi en vers ding inderdaad :W :W

Toch zou een Knucklekap wonderen doen haha.

Thnx :p

Veertje staat ook wel erg vet. Denk dat die nog meer tot zijn recht komt met de knuckle kap. Magoed, het is wel orgineler met deze kappen.

Ding word echt verrekte vet. Al een kleur uitgezocht?

Achja, de knuckle kap.. Dat blijft toch een eindeloze discussie :) Kleur ben ik nog niet over uit.

Knuckle kap zou bruut staan idd..

Kleur heeft ie al tegen mij gezegt.. mocht het eigenlijk niet zeggen, maar doe 't toch. (Sorry Hajo):+
:~Anaalroze met bruin:~ :*! Hehe.

Nee, ben ook wel benieuwd wat voor lakje erop komt!
Hajo, monteer binnenkort gewoon ff een knuckle kap, en maak foto's, post ze hier. Kan je tenminste zien hoe het staat, en volgens mij staat dat echt te bruut!

*Edit; Die fournales, aan de onderkant&binnenkant is die nou verbogen? Of ligt dat aan mij? Heb zelf ook iets speling op die veer, maar gelukkig nog niet zo krom! (Lijkt zo tenminste)

Hij is inderdaad wel wat krom, maar dat maakt niet zoveel uit, en ja de knuckle kap.. zie m'n antwoord hierboven :p

Is een DNA veer ;) Pia blokophanging is breder dan mina.

jup

Voorspatbordje van onze street even gepakt om te kijken hoe het er uit ziet?

Veer is inderdaad afkomstig van een DNA.

We gaan niet moeilijk doen over dat spatbordje he ? :p
 
ik vind een std setje erg ruig staan die knuckle kappen zie je nu egt teveel.
mooi kleurtje erop en knallen met dat ding
 
ik vind een std setje erg ruig staan die knuckle kappen zie je nu egt teveel.
mooi kleurtje erop en knallen met dat ding

:p

Update 09/04/08

Klein pakketje van vdK binnengekregen vandaag:
29f57k0.jpg


Ook een leuke deal gesloten met Ron (beter bekent als Knuckle). Net even samen een bakkie gedaan hier en dit had hij voor me meegenomen:
2j3ph0g.jpg


Jawel :) een originele Knuckle kap (1 van de 15). Hier ben ik natuurlijk erg blij mee.

Meer updates volgen.
 
Back
Top