Had ik al gecheckt maar nu voor de zekerheid nog een keer maar dat loop perfecthad iemand al je benzinekraan (en het vacuüm daar naartoe) genoemd?
ik had laatst iets vergelijkbaars, tòt aan het punt dat ie helemaal niet meer startte, was het vacuümslangetje op het pijpje bij het spruitstuk door de warmte uitgehard en te groot geworden (of combinatie warmte-benzine) waardoor ik eerst vooral bij deellast te weinig vacuüm had, en uiteindelijk helemaal niks meer, omdat het slangetje er gewoon af lag.
Ben er achtergekomen dat ik mijn gasnaald niet kan verstellen. Maar ik weet niet eens wat een time lamp is dus zal ik ook niet hebben denk ik.Misschien wel ver gezocht , maar zou het aan de bobine kunnen liggen , dat hij bij een bepaalt toerental verzaakt door een mankement inwendig .
Zou je met een time lamp kunnen proberen tijdens het rijden , als je deze hebt , zo heb ik tijdens het rijden met mijn Trabi een defecte bobine opgespoort. De gasnaald hoort normaal op de middelste stand te zitten.
Geen antwoord hierop.Overigens ben ik ook wel benieuwd of na het uitvallen en je 1 minuut niet kunt starten er:
- Brandstof in de vlotterbak zit.
- Je vonk nog goed is.
waarom beantwoord je nou niet alle vragen (en zoek je dus het antwoord erop even uit? dan kan je daar verder mee)Bijna 3 weken verder maar ga er morgen weer is aan. Hij valt alleen nu niet de heletijd meer uit dus ik weet niet hoe ik het nu nog kan controleren maar nogsteeds hapert die als een malle bij hogere snelheid dan +/- 35.
Ik weet niet hoe ik erachter kom of dat er genoeg benzine in mijn vlotterbak zit wanneer hij dus wegzakt. En of dat ie wel of niet goed vonktwaarom beantwoord je nou niet alle vragen (en zoek je dus het antwoord erop even uit? dan kan je daar verder mee)
dan vraag je dàt of zoek je het op.Ik weet niet hoe ik erachter kom of dat er genoeg benzine in mijn vlotterbak zit wanneer hij dus wegzakt. En of dat ie wel of niet goed vonkt
Goeie tips bedankt ik laat het horeneerst even op de bok ja, starten, warm laten draaien (beetje gassen mag ook) kijken of de benzine niet boven uit je slangetje stroomt (dan zou je vlotternaald lek zijn en heb je eerder te veel benzine) niet vol gas laten janken, dat heeft geen zin en dan "wandelt" ie op zijn bok weg.
als dat goed gaat zou je zelfs kunnen rijden en dan op het moment dat ie stotter stoppen en nog eens kijken. (evt zo'n spiegeltje op steeltje mee om goed van opzij te kunnen kijken door je luikje in je buddybak.