This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GTA : Vice City

wie wilt die handleiding om die auto's te vervangen eens vertalen van het duits naar het nederlands?

AAAAHHH snap der niks van !!
als ik die bestandje wil openen met dat programma'tje
kantie um niet openen

bij doetie het nu wel

je moet die bestanden van het " alleen lezen " afklikken..

ging naar mn Dealer..
en wat zag ik daar staan

kan niet iemand het via netmeeting bijmij doen ofzo

want euhh ze staan alleen niet meer op alleen lezen maar het lukt nog steeds niet

heb nu ook een S2000 gehad.. hijs wel mooi maar hij suckt..
kleinste verlaging gaatie over de kop..

over die gta3 bestandje..
moet je rechtermuis knop op bestandje doen..
en ' alleen lezen 'uitzetten

Ik heb nu ook GTA VC Alleen hij geeft steeds fout meldingen

Als ik het spel speel en als de computer een beetje moet laden als je bv in een auto gaat rijden loopt hij vast dan krijg je eerst
GT-VC in een window en dan moet je afsluiten en dan krijg je vervolgens als fout ddhelp

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? het is de voledige versie daarom snap ik niet wat het probleem is....

als ik het spel start en maar gewoon wat rndloop dan heb ik het probleem niet het is puur alleen als hij moet gaan laden als het ware....

graag jullie advies...

Originally posted by symen
kheb al verschillende autos getuned (gaan wel enorm burnen ) maar hoe tune je dat vliegtuig?

Traction multiplier op 2 ofzo zetten (niet hoger dan 3 gaan, dan valt er helemaal niet meer te sturen).

Vliegtuig heb ik nog niet aan geprutst, kan ik wel eens doen eigenlijk .

tis me wel gelukt om een vliegtuig af te voeren kheb bij de trust getallen zitten prutsen (onderaan) strax maar ff lage getallen proberen

waar kan ik zien welke gebied ik ben?

Ik heb net een seat leon cupra R toegevoegt maar kan het nergens vinden, moet bij starfish island zijn maar waar is dat :?

/edit: hebbes