gta san andreas

stormer said:
nu nog een sexshop vinden :|

neh je kan dr ook gwn doodmaken, dan komt die kaart in haar huis. maar goed je vriendin ombrengen met de dildo getuigt van stijl. En die ligt in de kelder van het politiebureau, moet je ongewapend naar binnen lopen.

Ik zit nog best wel in het begin maar de 2 missies die er nog staan trek ik niet, een van S, en de ander van BG.
Bij de een moet ik met de crosser achter de trein aanreiden, maar dan komt de trein bij het eind van het level, en staan er nog 3 mannentjes bovenop, die dus gedood hadden moeten worden. Die kerel kan gewoon niet richten.

De 2e die ik niet voor mekaar krijg is op dat kerkhof, ik moet iemand met zo'n rode peil boven z'n kop killen, maar die is gewoon niet dood te krijgen, ook niet als ik godmode heb:|

Zo kom ik dus echt neit verder, want de rest heb ik al gedaan..
Zijn er trucjes ofzo om die missies te volbrengen?

Nou nou nou, mn broertje heeft mn gekocht @ Xbox, ik xbox echt nooit, maar moet zeggen dat ik nu goed aan die controller vast zit :W...

*Pepijnz0r, meeten @ Sjeveningeuuhh 8P *

BetaMarvin said:
Ik zit nog best wel in het begin maar de 2 missies die er nog staan trek ik niet, een van S, en de ander van BG.
Bij de een moet ik met de crosser achter de trein aanreiden, maar dan komt de trein bij het eind van het level, en staan er nog 3 mannentjes bovenop, die dus gedood hadden moeten worden. Die kerel kan gewoon niet richten.

De 2e die ik niet voor mekaar krijg is op dat kerkhof, ik moet iemand met zo'n rode peil boven z'n kop killen, maar die is gewoon niet dood te krijgen, ook niet als ik godmode heb:|

Je kan het voor elkaar krijgen om zelf op die trein te springen, moet je ff kijken. En die kerel gwn vaak genoeg in zijn kop knallen, gaatie wel dood.

BetaMarvin said:
met motor en al op die trein springen? want ik kan er denk ik neit af met die bolle achterop..

Ja er komt een moment dat je er op kan springen, als je ergens omhoog moet ofzo, moet je maar ff kijken en anders moet je er goed naast blijven rijden.

BetaMarvin said:

Hmm beide makkelijke missies. Die met die trein moet je gewoon constant en nét iets erachter blijven rijden. Ook na de tunnel moet je idd omhoog, zodat je op dezelfde hoogte zit. Niet op de trein rijden oid. Gewoon er naast.

Die ander, sja kweenie hoor, maar zonder cheats redde ik die in 1 keer. Wel op zn hoofd mikken he, dat gaat makkelijker. Haal anders wat nades ofzo. Druk je btw wel op de rechtermuisknop als je schiet?

Er naast rijden na de tunnel deed ik, op die verhoging. Zal straks is proberen om erop te srpingen.
En ik richt, en dan met dubbele shotgun, dan valt hij op de grond en blijf ik lang op z'n hoofd schieten, en hij blijft maar bloeden, maar dood krijg ik hem niet:(

je moet zo veel mogelijk aan de rechter kant van de trein baan reiden en niet te dicht bij anders kan hij ze niet raken.
dat is de truck

Mij lukt die vliegschool totaal niet, hoe krijg ik diot voor mekaar, ik vind dat vliegen zwaar klote, heb je hier ook een cheat voor :D

edit: zwaar gestressd word je er van:(

Last edited:
Hey peeps, sorry maar heb dit topic totaal niet gevolgd... maar om nou 58 pagina's door te bladeren....
Ik speel sinds gisteren ook SA, maar nu stond er dat ik een 4-member gang kan lijden. Hoe doe ik dit ? :P

Ik zou daar niet veel tijd aan besteden...tis best moeilijk en *SPOILER* je zal er snel daarna een tijdje toch nooit meer terugkomen *SPOILER*

Goed nieuws ik heb een nieuwe zalman koeler om mn videokaart geknald dus ik kan weer san andreasen :D +ralf+

wat doen jullie met die denise :?
Ik krijg telkens dat t weer slechter gaat enzo, maar als ik met r uitga is t enige wat ik kan vinden die gare bar die vlakbij haar huis zit...

Back