gta san andreas

PiTu said:
gas geven, achterover leunen, gas geven toch? Dan valt die gwn weer naar beneden en niet op dat punt.

iemand? in vice zette ik altijd vette wheelies zo, nu ljukt het me niet meer

ik heb al paar keer geprobeerd die no hungry code opnieuw invoeren enzo en opnieuw opstarten alles, maar kan nog steeds niet fitnessen :S

Tim_xsh said:
moet de rijschool gedaan worden?

enkel als je 100% wil halen...

btw... ik heb op de laatste proef 100% (van de ene kant van tstad naar de andere, en terug, zonder te botsen, zonder stil te staan, en binne de 2 minuten...

wie kan het beter?:p

dacht het al niemand :D
ok, wie kan even goed?... :p

I-$wiSs said:
ik heb al paar keer geprobeerd die no hungry code opnieuw invoeren enzo en opnieuw opstarten alles, maar kan nog steeds niet fitnessen :S
als je veel hebt gefitnisd kun je pas de volgende dag weer, omdat je je limiet voor die dag dan hebt bereikt.

Je kunt je leden recurteren door op ze te richten met een gun en dan op G of H te drukken.
Dat staat ook bovenin dat venster wat je tijdens dat gedoe te zien krijgt:L;)

veekaa said:
enkel als je 100% wil halen...

btw... ik heb op de laatste proef 100% (van de ene kant van tstad naar de andere, en terug, zonder te botsen, zonder stil te staan, en binne de 2 minuten...

wie kan het beter?:p

dacht het al niemand :D
ok, wie kan even goed?... :p

ik had 99.95 :p, alles in de rijschool 100% 8)

Ik ben nu bij die pimp, en nu moet ik die hoer in die witte limo killen, samen met die andere waggie.
Iemand een makkelijke manier zonder al te veel de auto te beschadigen?

2 bitches riepen tegen me dat ik 1. te gespierd was en 2. te dun was. Die 1e was zo.n lara croft achtig type op het dak van een ammu nation en die ander zat bij de driving school in.

Meer eten dus denk ik?

stormer said:
Wie weet waar ik een sexshop kan vinden kan er gewoon geen vinden :|

Nee man die hoeft je niet te zoeken. Ik had een keer een dildo gevonden in een politie bureau :D. IK zal wel aangeven op een kaartje.

hier dus: kijk wel uit, als je hem te pakken hebt echt meteen wegrennen naar buiten en een motor ofzo klaar hebben staan want je krijgt wel 2 sterren.

Die missies in die arena's, eentje dat je 12 rondjes moet racen en andere dat je elke keer door rode cirkels moet rijden vind ik ook echt irritant :(

Last edited:
Back