gta san andreas

XtremStudiosGrG said:
Is er een bepaalt punt waar hij vast loopt? Het binnengaan van de stripclub toevallig?
Maak anders ff de lens van je ps2 schoon.

Nou hij start het hele spel niet eens meer , hij laad alleen het spel en dan zegt die heel droog :

Error by reading gta san andreas disk :|:|

Klere spel wordt er ziek van en vooral dat ie het niet meer doet...
maar niet echt op bepalade punten dat die vastloopt gewoon als je aan het rijden bent of andere dingen in de stad aan het doen bent niet echt specifiek bij opdrachten :(

alleen de CD bevat geen krasjes of andere rare mankementen waaraan het e.v.t zal moeten liggen :rolleyes:

Dat heb ik ook gehad met mijn Vice City voor PS2, maar dat kwam omdat de cd beschadigd was, en toen had ik Vice City nog maar een keer gehaald 8P

lolz :D 8P :(

ie is iig zooooo mooi...

naja, als je em zelf wilt zien :
ergens bovenaan pagina 11 :

! FCR900 0.33 0.15 0.28 0.15 45.0 38.0 0.93 0.70 0.5 0.1 35.0 -40.0 -0.009 0.7 0.6

ErWaNeS said:
Dat heb ik ook gehad met mijn Vice City voor PS2, maar dat kwam omdat de cd beschadigd was, en toen had ik Vice City nog maar een keer gehaald 8P

het kan ook aan me PS2 leggen want GTA 3 heeft ook kuren :| vice city doet het gewoon bij mij maar op de cd's zijn geen echte krassen te vinden en dat snap ik niet :(
andere spellen hebben geen kuren behalve TTT tekken tag Tournament :L

nohhhh ik zit weer vast

je moet na de vliegschool missies in een jet rijden voordat ie start. echter ís t vliegtuig altijd weg voordat ik het berijk...

Tim_xsh said:
nohhhh ik zit weer vast

je moet na de vliegschool missies in een jet rijden voordat ie start. echter ís t vliegtuig altijd weg voordat ik het berijk...

je moet er echt zo recht mogelijk heen rijden

Back