gta san andreas

Tim_xsh said:
je bent nog niet ver genoeg voor rode huizen, eerst noe missie doen, die best zuigt

ik zit nur vast @ freefall. iemand een hint? ik raak die circle nooit, echt verrot. probeer t al sinds vrijdag ofzo

ga een stuk boven dat vliegtuig vliegen en keer snel om als die er aan komt.

Dan moet je je vliegtuig eenvoudig met een noodvaart na beneden laten knallen en maar geluk hebben 8)

Ja dat vond ik ook erg lastig, die met dat vleigtuig, die lesjes. Uiteindelijk wel gehaald, ook gewoon korte tikjes geven op je keyboard. Freefall, als je met parachute wilt landen moet je dus naar voren drukken als je naar voren wilt (duh) zo kun je heel precies mikken. Bij de vliegschool goed in de roos gekomen.

Ik ben nu ook bezig met die N.O.E. missie. Oja en nog wel een leuke missie; een italiaan vastgebonden op mn motorkap en dan hard scheuren 8)

Mn sex appeal wil maar niet omhoog btw, hoe doe je dat? Ik heb al die PIMP missies al gedaan btw en het is af en toe best hoog, maar dan zakt t weer ofzo? MOet je constant met hoeren krikken en je vriendin?

Ik ben bij die missie dat je bij een huis molotovs naar binnen moet gooien, daarna moet je een meisje redden, maar hoe kom je boven, ik kan de trap niet vinden?

kees1988 said:
Ik ben bij die missie dat je bij een huis molotovs naar binnen moet gooien, daarna moet je een meisje redden, maar hoe kom je boven, ik kan de trap niet vinden?

Achterin de keuken.

Dennis said:
ik kan die 3e test niet halen @ vliegtuig, lose kut shit, dit soort dingen vind k weer jammer aan het spel, lose testen enz, besturing zuigt van dat ding

verder kan k niks doen meer behalve dat

idem hier :(

en dan denk je 'ja ik ga er mooi doorvliegen' vliegt ie er net boven oid zodat je je moet draaien :(

argh zit ook vast

die missie in liberty city, iedereen afgeknalt en dan moet ik terug, dat vliegtuig landen maaar ik krijg het niet meer voor elkaar, kom er recht aangevlogen met niet al te veel snelheid meer maar telkens knalt me vliegtuig uit elkaar ? :S

eeum uj ben nu bijna op 50% bij zon missie moet je een helicopter jatten bij het leger, hoe klim je daaromhoog. Der zit wel een trap maar ik kan niet klimmen ofzo. Ik had al geprobeert met een andere helicopter maar toen schoten ze me niet iets te vroeg neer:p

Heb net weer ff een tijdje gespeeld, het blijft toch leuk, ben nu ook bezig met bendeoorlogen :) Had net iemand van de russische maffia vermoord ook nog :P

Back