gta san andreas

Weet iemand waar de bike school is, volgens mij is flight school in het vliegtuig grafeyard, en de boatschool links boven in die haven. Maar waar is bike school?

mad max said:
Weet iemand waar de bike school is, volgens mij is flight school in het vliegtuig grafeyard, en de boatschool links boven in die haven. Maar waar is bike school?

3e eiland. als je de ringweg van de stad zegmaar voor je hebt, dan is het de linkerkant (west dus) en ongeveer in t midden van die weg zit de bike school, naast dat grote stadium.

Als dit te moeilijk is, West-Las Venturas naast het stadium

Jah in SA is er ook een crosser.

Met een crosser wheelies maken is echt zo makkelijk... Je geeft gas, leunt achterover en je laat het gas los en hij rijd zo door, alleen af en toe iets gas geven.

Ja daarom kan je daar ook lange wheelies mee zetten, ben momenteel aldoor op me fietsje bezig, die is vet stoer 8) .

PiTu said:
Is er ook een crossmotor in san andreas? Daarmee kon ik altijd hele lange wheelies zetten.

Die motor waar ik het op deed kan je die methode zonder gas ook toepassen, was een 400-tje
En ik kan de scooter niet vinden, anders kan je altijd nog de gas-geven-tijdens-stoppie tactiek gebruiken :P

Back