gta san andreas

nee, de snelste..
maar de garage ben ik maar 1 keer geweest, kon em daarna niet meer vinden :#
het is op een straatje bij het strand in de buurt en de kermis ofzo? en dan een weggetje die scheef omhoog gaat :#

Marcel said:
nee, de snelste..
maar de garage ben ik maar 1 keer geweest, kon em daarna niet meer vinden :#
het is op een straatje bij het strand in de buurt en de kermis ofzo? en dan een weggetje die scheef omhoog gaat :#
KK, hele tijd gezocht, niets gevonden. :| je bent aant liegen n00h?:+

Aargh, heb ik net gta sa geinstalleerd gebeurd er iets en werd de map waarin het zat verwijderd. als ik em nu opnieuw wil installeren dan zegt ie dat ie nog geinstalleerd is maar kweet zeker dat ie weg is. hoe krijg ik em uit de software lijst, help

als ik em verwijder kan ie een bepaald element niet verwijderen en dan staat er de parameter is onjuist, ik weet niet waar ik re-install zou moeten kunnen zien

Rick said:
ik ben die torrent file aan het downloaden, maar dit schiet niet op. Iemand een ander idee?

Die file uit het topic hier gaat niet meer verder dan 5.8, dus die kun je beter stoppen. Helaas heb ik het spel ook nog niet, zal wel aan mij liggen dat ik verkeerde ftp's afga ofzo 8P Combineren van torrent downloads en losse files van ftp heeft me wel op 91.6% geholpen *D

bij mij is het 2 voor landings gestel = standaart
en 8 en 2 op die nummers rechts op het toetsen bord om je luchtstroom te verandere zodat je vooruit gaat. = ook standaart ingesteld

Back