gta san andreas

Op de grijze brug van t 2e naar t 3e eiland ligt ook een parachute.. maarre is er uberhaupt dan een nrg1000 of is dat gewoon een vergissing? Ik denk t niet want hij staat ook nergens tussen de handling.cfg (kan je snelheden en acceleratie + allerlei andere shit aanpassen (6))

waar kan je de snelheid omhoog gooien dan in dat bestand?
:P als ze nou gewoon speed neerzetten schaal 0-10 :P
ik wil die FCG900 (geloof ik) wat harder laten rijden/optrekken :P

air2air said:
Op de grijze brug van t 2e naar t 3e eiland ligt ook een parachute.. maarre is er uberhaupt dan een nrg1000 of is dat gewoon een vergissing? Ik denk t niet want hij staat ook nergens tussen de handling.cfg (kan je snelheden en acceleratie + allerlei andere shit aanpassen (6))
er is er wel eentje dacht, want op een gegeven moment moet je ermee racen, trekt vette ottowheelies zonder naar achter te leunen, dat doet die slome 500 niet:p

Titera said:
waar kan je de snelheid omhoog gooien dan in dat bestand?
:P als ze nou gewoon speed neerzetten schaal 0-10 :P
ik wil die FCG900 (geloof ik) wat harder laten rijden/optrekken :P

Nou t staat bij SA map \ data \ handling.cfg dus. Daarin zie je een hele 'legenda' met welke letter wat is (N = snelheid, O = acceleratie).

Dan zoek je in die hele lijst het desbetreffende voertuig (vliegtuigen, boten, motoren of auto's hebben allemaal een aparte lijst) en verander je het cijfer wat onder N (waarschijnlijk iets van 120.0 tot 190.0, mijn nrg500 staat op 250.0 en dat ziet er best raar uit op snelheid) en onder O (waarschijnlijk iets van 15.0 tot 60.0, ik heb sommigen op 85.0 staan) staat. Als je het echt goed wil doen, moet je ook nog wat aan de traction veranderen, maar dat is een hoop gekut met wat nou goed is en wat niet. Ben nu aant oefenen op de bf400 :P

@ vice city had ik een hermes heel zwaar, met heel veel grip, 4x4, met een zieke acceleratie en een topsnelheid van rond de 500.0 gemaakt. ZIEEEEEK 8P Compu kon het nog net aan :) Mijn eigen reactievermogen alleen niet 8P

Roedi.. said:
er is er wel eentje dacht, want op een gegeven moment moet je ermee racen, trekt vette ottowheelies zonder naar achter te leunen, dat doet die slome 500 niet:p

Ja klopt bij de motor rijschool.. Maar dat is gewoon een aangepast iets denk ik, niet voor in t gewone spel jammergenoeg. Ik probeer m nu wel 'zo' te laten reageren via handling.cfg :P

Had k bij VC ook gedaan, pia NRG met autowheelies +ralf+

Weet niet of die van VC het hier gewoon op doen:P geen zin om te proberen ook. Vind net trouwens een ander "schema'tje" in handling.cfg waar je wheelie/stoppie eigenschappen kan veranderen! k zeg t wel ff als ik weet hoe t werkt8P

GVD, net het spel 3 uur gespeeld.. niet gesaved natuurlijk, valt mijn pc uit.. Ga het klote ding eerst wegbrengen voordat ik weer verder speel :(

Als je op iemand richt gaan ze zo met handen omhoog net alsof je ze berooft ofzo, kan je daar nog wat mee uithalen of is dat alles wat je daarmee kan doen?

lol, ik heb die 900cc op 900 speed gezet en 400 acceleration, stuur op 50 en remmen op 120.... ding blaast 8P

die straaljager heb ik ook wat sneller laten gaan... echt kick

Super9Master said:
;)
file.cfm

oja let niet op me geld:X

LOl dat is wel heel erg slecht neer gezet.

Die 3 van 315 staat er te ver vanaf.
De distance heeft een rare vorm (getallen)
en die 1 van 199 stelt ook niet veel voor zo krom als maar kan :W

:*

Roedi.. said:
die staat vaak in een garage, dichtbij het strand/kermis ofzo:X

Back