Gilera_Gsm.
Well-Known Member
ja die 900cc kan je met hopen vinden op de baan maar het gaat over een nrg1000ErWaNeS said:Ik heb een 900cc 8)
ja die 900cc kan je met hopen vinden op de baan maar het gaat over een nrg1000ErWaNeS said:Ik heb een 900cc 8)
is een 500 :XOssje said:Bij de 2e stad. Waar je auto's kan afleveren op een boot. Bij de autorijschool naar beneden daar. Daar staat ergens een open loods en daar int hoekje een race motor.
als je die moto bedoeld bij dat dok wat droog staat waar ze normaal boten maken toch is het een 500Ossje said:Is dat 500 joh?? ooh oke. Dacht dat die 1000 was. Dan ben ik ook wel erg benieuwd
er is er wel eentje dacht, want op een gegeven moment moet je ermee racen, trekt vette ottowheelies zonder naar achter te leunen, dat doet die slome 500 nietair2air said:Op de grijze brug van t 2e naar t 3e eiland ligt ook een parachute.. maarre is er uberhaupt dan een nrg1000 of is dat gewoon een vergissing? Ik denk t niet want hij staat ook nergens tussen de handling.cfg (kan je snelheden en acceleratie + allerlei andere shit aanpassen (6))
Titera said:waar kan je de snelheid omhoog gooien dan in dat bestand?
als ze nou gewoon speed neerzetten schaal 0-10
ik wil die FCG900 (geloof ik) wat harder laten rijden/optrekken
Roedi.. said:er is er wel eentje dacht, want op een gegeven moment moet je ermee racen, trekt vette ottowheelies zonder naar achter te leunen, dat doet die slome 500 niet
Super9Master said:
oja let niet op me geld:X
die staat vaak in een garage, dichtbij het strand/kermis ofzo:XRoedi.. said:er is er wel eentje dacht, want op een gegeven moment moet je ermee racen, trekt vette ottowheelies zonder naar achter te leunen, dat doet die slome 500 niet