gta san andreas

fijn, heb ik weer :|
als ik het spel opstart, komt er ff 1sec. zown zwart scherm en dan verdwijnt dat en gebeurd er verder niks :|
Heb dit ook al eens bij splinter cell pandora tomorrow gehad, en dat ging vanzelf over, maar geen zin daarop te wachten.
iemand die weet hoe je dit fixe kan?

/edit: problem solved:)

Last edited:
Zo, he he, ik heb em dus eindelijk en het werkt ook allemaal. Enige probleem wat ik nu heb is dus dat als ik 500 meter ofzo een kant op rij, alle gebouwen enzo vage hoeken krijgen en de weg valt weg, alles doorzichtig en ik kan niet meer zien waar ik heen moet. Lijkt me grafisch probleem (duh), iemand oplossing voor of maybe nog een crack nodig ofzo?

Super9Master said:
ik snap er geen fuck van die missie, die ene man slaapt, en ik moet dozen optillen of zo?maar ik mag hem niet storen?:?

mag niet te veel geluid maken idd, bij ps2 kon je langzaam lopen door heel zacht je joystickje te bewegen, dan liep je stil...maar ik weet niet wat stil/langzaam lopen is op de pc....

linker ALT-knop :) stelt niet zoveel voor die missie, je moet gewoon wat dozen oppakken met enter en alles terwijl je ALT ingedrukt houdt, minimaal 4 stuks, maar als je er meer kan pakken doen :)

ik zit nu een beetje vast bij die trein met daarop 4 mexicanen.... ik krijg er max 3 neer voordat het einde is bereikt :( tips?

Jasper said:
linker ALT-knop :) stelt niet zoveel voor die missie, je moet gewoon wat dozen oppakken met enter en alles terwijl je ALT ingedrukt houdt, minimaal 4 stuks, maar als je er meer kan pakken doen :)

ik zit nu een beetje vast bij die trein met daarop 4 mexicanen.... ik krijg er max 3 neer voordat het einde is bereikt :( tips?

die had ik in 1 keer, als je begint met die achtervolging kan je links een perron oid op. als je daarop rijd, netjes naast die ventjes kan je er al gelijk 1 neerkrijgen, daarna zorgen dat je er netjes naast blijft en genoeg afstand naar rechts houd, anders raakt hij ze niet...
als er een mannetje van die trein valt en probeert terug te komen kan je hem zelf neerschieten als je een gun bij je hebt.

ik had het laatste mannetje echt in de laatste meters :P
suc6

ik speel @ 1280x1024 met draw distance max, en die andere shit very high.
Ik zit nu bij dat dansen @ beachparty en die lowrider wedstrijd, damn iemand tips hoe je dat goed haalt @ pc dan..

P@ultje. said:
ik speel @ 1280x1024 met draw distance max, en die andere shit very high.
Ik zit nu bij dat dansen @ beachparty en die lowrider wedstrijd, damn iemand tips hoe je dat goed haalt @ pc dan..
is niet moeilijk, voor die lowrider gebruik je de numpad pijlen, voor het dansen je loopcontrols, ik zat met die lowrider ook eerst te kloten met 2 en dan met pijltjes, maar dat werkte dus niet.... je moet gewoon met numpad de toetsen indrukken als ze door het gele rondje gaan, dansen precies hetzelfde maar dan met awsd-toetsen

Vliegtuig is leuk +ralf+ Heeft iemand een save gamepje voor me? t liefst zover mogelijk heb geen zin om weer al die fucking missies te doen. post of pm?

Alvast bedankt!

He, wilde ik net een gebouw invliegen.. 8P

edit:/ linkje werkt niet?

edit2:/ Thaaaaaank u very much, andere inzendingen zijn ook welkom:P
enne btw.. waar de fuck heb je dat HotKnive geval gevonden? die heb ik op de ps2 nog nooooooooooooit gezien!

Last edited:
yeah ik heb hem ook binne. Heb alleen nog wat bestandeen op de andere computer. Moek die met me mp3 speler van 125 mb allemaal over gaan zette. En dan het totaal nog uitpakke :P

Back