gta san andreas

Aerox Wijchen said:
druk op escape, en dan staat er MAP tussen.

zelf ook 1 vraag, ik moet zown missie doen, dat je zown vliegtuig moet onderscheppen door, door een cirkel achter het vliegtuig te vliegen.
maar ik kan da klote dingen nie bijhoud oid :?
hoe hebben jullie da gedaan?

Gewoon er achter aan blijven vliegen. Op gegeven moment gaat ie hem vanzelf onderscheppen.

er is dus geen 1000cc racer te vinden in het spel

Bikes
BF-400
Bike
BMX
Faggio
FCR-900
Freeway
Mountain Bike
NRG-500
PCJ-600
Pizzaboy
Sanchez
Wayfarer

stond op gta-gamens.nl

vraag me dan toch af welke moto het is die otowheelies trekt, in de woestijn kan je deelnemen aan een race, krijg je zo een moto, rip ik hm, zet hm in de garage, daarna saven.. ga ik er terug op rijden, trekt hij geen otowheelies meer en is het een gare 500 :+8P
:X

Als je ergens in een of andere duistere map de afstelling van 'autowheelie nrg500' kan vinden en m weet te vertalen naar die shizzle in handling.cfg, ben je echt de man! 8P

edit: Kan er iemand ff btw een originele handling.cfg uploaden of mailen naar air2air@gmail.com ?? Kep m iets te veel verneukt nu8P 't voorwiel van mn bf400 hangt nu 2 meter boven de rest van de motor en de afstelling van al me motoren zijn ruk +ralf+

Last edited:
omg als je hard gaat word het mistigachtig:|
file.cfm

zou daar geen mod voor zijn?
ik wel een mod gevonden om 10x zo ver als normaal te kunnen kijken.... kan je van de 1e naar de 2e stad kijken :D

nog niet getest...

effe testen binnekort,,,, alleen raar dat ik nu ook niet boven de 30 fps kom...
lage settings, hoge settings.... beperking in het spel ofzo?

Back