gta san andreas

duurt een tijdje...

ik speel @ athlon xp 2800 , 512 mb ram en een zuigende geforce5200

@ 1028 met middel details is t OK. maar niet meer :(

hang vast bij die low rider shit. iemand tips?

MarcR said:
op die filmpjes zie ik dat je 2 guns in je hand hebt.

hoe kan dan? vraag ik m'n eigen ff af.

als je genoeg met een wapen schiet gaat je "ervaring omhoog" als je dat helemaal vol hebt (tievusveel schieten) dan kom je op hitman status en dan kan je 2 van die wapens gebruiken

JBJ said:
als je genoeg met een wapen schiet gaat je "ervaring omhoog" als je dat helemaal vol hebt (tievusveel schieten) dan kom je op hitman status en dan kan je 2 van die wapens gebruiken

Ja of een trainer gebruiken, scheelt wat werk 8P

Bij mij loopt het spel zelfs beter dan counter strike 8P Heb alles op ze hoogst staan @ 1024x768 (max beeldscherm resolutie) met:
2.8ghz, 512 mb ram, 128mb Ati 9700

:W
fatalkiss.jpg

Minimum requirement is 800Mhz.
Met een Intel 1Ghz, of een AMD 1200, moet het dus goed te draaien zijn als je videokaart wat voorstelt...

ZmokerZ said:
Verschillende mappen denks 8P
Gewoon elk gebied ofzo, word iig interesant :W

Ze zijn al bezig, zie www.multitheftauto.com

1e deel van de nl-mod is er zelfs ook al.

Vind sommige dingen in SA echt bagger trouwens. Heb je gang members neergeknalt moet een knakker en z'n girl instappen gaat die hoer een beetje achterlijk rond die auto lopen waarna die achtervolgers je auto verrot schieten 8P

Ook geprobeerd wat pallets op te pakken enzo met die heftruck, maar die lepels gaan er doorheen 8P

Marcel said:
zou het draaien op mijn pc denken jullie?

Intel Celeron 1,2 ghz @ 1,5..
512 mb SD Ram
120 gb blabla
GeForce 3 Ti 64mb

of iemand met een soortgelijke pc waar het op draait?

dit zal het zeker kunnen draaien, no prob, je zit met 512 ram...
heb vice city zelf kunnen spelen op mijn 3de pc, (Athlon 900 mhz, 512 sdram, tnt2 (32mb)) en dat ging lekker vlotjes..
btw, is SA al uit op pc hier in België?
nee toch...

Had ik het spel op de ps2 bijna uitgespeeld (alle missies al gehaald, alle tags gespoten, alle horseshoes gevonden etc.. |Wel met behulp van walkthrought hoor|) doet me loadfile op de memorycard het niet meer :S . Nou laatst maar weer opnieuw begonnen, want het spel doet wel hoor :D

Ik ben nu bij die missie dat je op het strand komt om die bus met audio apparatuur te stelen. Daar moet je met zo'n chick dansen.... HOE moet het in godsnaam :X

Bedoel je niet dat dansen met die auto's? Want als ik bij die missie op t strand ga dan krijg ik niet die mogelijkheid die jij bedoelt :S

Man, man, man. Ik ben nu aan de berg dingen daar bezig. Met die degoutante vriendin. Heb al 10x geprobeerd om daar met die Quads die 3 gasten in te halen. En telkens het me lukt slaag ik er wel in om haar te vermoorden en dan moet ik telkens opnieuw beginnen. Bah!

Geeker said:
Man, man, man. Ik ben nu aan de berg dingen daar bezig. Met die degoutante vriendin. Heb al 10x geprobeerd om daar met die Quads die 3 gasten in te halen. En telkens het me lukt slaag ik er wel in om haar te vermoorden en dan moet ik telkens opnieuw beginnen. Bah!

Eindelijk gelukt! Tijd om m'n garage te starten :)

Back