This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

een van de vettere dingen lijkt me wel dat je huizen leeg kan roven en de bewoners ongemerkt af kan maken
daarna schijn je de spullen weer te kunnen verkopen

Rockstar is niet van Sony, dus verdient Sony niks als het op de X-Box/PC komt. Hij zou uiterst pas komen op de X-Box/PC als de hype er een beetje af. Dat was met VC ook het geval, we will see En zeker wel dat mensen hier speciaal een PS2 voor kopen hoor. Let maar op... en als GT4 komt, dan gaan der ook mensen alleen een PS2 voor kopen, net als GT3 toen der tijd.

luister gta san andreas zal zowel op pc als op ps 2 en xbox uitkomen wrm niet ???
de naam GTA is van rockstars gta san andreas niet drm komen ze op pc ps2 en xbox uit simpel

zal moedertje maar eens lief om een videokaart vragen heb xbox maar lijkt me niet echt handig drm pc en need for speed underground 2 staat al op december daaarom nog ff iets op de pc

Hornymoose said:
zal moedertje maar eens lief om een videokaart vragen heb xbox maar lijkt me niet echt handig drm pc en need for speed underground 2 staat al op december daaarom nog ff iets op de pc

Ga werken luie zak

En het word 29 oktober dus

Lijkt me ook wel slim dat ze de versie niet tegelijk zullen uitbrengen met de ps2 versie, denk dat velen het dan zullen downloaden. Nu kunnen ze eerst veel geld verdienen aan de ps2 versie en later nog aan de pc en misschien de xbox versie.
Ben ook wel benieuwd of de pc versie anders zal zijn als de ps2 versie.

Denk dat t hetzelfde blijft.
Sony heeft sinds gta3 al een contract met Rockstar om gta enkel op de ps2 te releasen. Gewoon om de ps2 verkoop te verhogen denk ik.
Ik heb destijds ook een ps2 gekocht voor gta3 :L

Ik hoop dat ze de volgende gta op de ps3 gaan uitbrengen, lijkt me wel wat

stealth2000 said:
Bla...
Ik hoop dat ze de volgende gta op de ps3 gaan uitbrengen, lijkt me wel wat

De PS3 staat voor ergens volgend jaar in de planning dacht ik, dus dat zit wel goed als er weer een nieuwe GTA komt.
Het zal alleen wel weer lekker duur worden die PS3, maarja uiteindelijk gaat die wel gewoon mijn PS2 vervangen En natuurlijk ook nog een PSP kopen

heineken787 said:
ik zal eerst weer een extra koelingsysteem op de ps2 moeten maken nu word die elke keer te warm omdat die halve dagen staat te draaien en niet zo rustig ook
iemand misschien een idee waar je zoiets kan kopen??

en nog vanalles

Je kunt een xtra koeling kopen @ www.psxshop.nl Die kun je aansluiten op de usb poort voorop je ps2.

Dit is de link van de koeling zelf ---> hier dus

€15'tjes, is best te doen dus *D

Ik wil misschien een ps2 kopen voor GTA te kunnen spelen 8P, maar zijn er eigenlijk nog wel vette spellen verder op de ps2? Op de xbox heb je bijvoorbeeld Ninja Gaiden wat een meesterlijk bruut spel is wat niet op de ps2 is... Ik twijfel nog steeds wat ik zal aanschaffen, en als gta san andreas op de xbox komt zal dit nog lang gaan duren denk ik.

ga jij maar eens DEF JAM fight in NY spelen op de PS2 UBER gruwlijk spel, worstelen en straatvechten etc met jean paul en snoopdogg.. zooo gruwlijk spel is dat!!!