Honda Red Bull
Red Bull Wallie
Dansen is een makkie als je de dansmat ook hebt Maar gewoon rustig zitten en ja je moet je controler kennen
dat wordt dan een probleem heb nog maar 2 dagen mijn ps2Honda Red Bull said:Dansen is een makkie als je de dansmat ook hebt Maar gewoon rustig zitten en ja je moet je controler kennen
Carlosz said:mn broertje is al aardig ver.. hij heeft nu zn eigen autogarage in het moderne gedeelte van de stad.. hij moet nu bouwvakkers van de bouw naast zn garage neer maaien omdat ze een vette bek tegen zn zus hadden :+
Ossje said:Waar kan je dat vinden die paardenraces???
mad_gertje said:
Ruben_09 said:
bij het ronde cirkeltje,check anders je papieren kaart daar staat die ook wel aangegeven
Kheb ondertussen al 1 miljoen verdient aan paardenraces, regels ervoor zijn btw 1/2 is 2 keer je ingezette geld trug en 1/12 is 12 keer je ingezette geld trug etc. Ik dacht eerst dat het de kans was van de paarden die winnen 8P
Tis meer een kwestie van geluk, als je het slim aanpakt save je eerst en als je dan verliest kan je weer gewoon laden. Ik zet vaak gewoon al me geld in 8P en als ik verlies laad ikOssje said:Ok tnx man. Is der ook nog een beetje een bepaalde manier van hoe je moet wedden???