gta san andreas

Honda Red Bull said:
Dansen is een makkie als je de dansmat ook hebt:P Maar gewoon rustig zitten en ja je moet je controler kennen:)
dat wordt dan een probleem heb nog maar 2 dagen mijn ps2
:p

/edit .... nu zit ik eraan en ik haal nog geen 2000

Last edited:
Dansgedoe gehaalt :W.. Wheelies maken @ fiets is lol..

Veel missies met schieten en mensen neer knuppelen..

Misschien ligt het aan mijn controller.. maar ik kan alleen de linker analoge stick gebruiken om me te bewegen.. die normale knopjes doen het niet..

*edit* Vind trouwens dat die kerel belachelijk hard kan fietsen.. fietst menig auto en motor eruit 8)

Haha hij fietst idd hard! , btw die controller , in oto's en dergelijke kan je alleen met joystickie bewegen:) lopen moet als et goed is gewoon lukken met pijltjes :)

Dansen en lowrider wedstrijden is gewoon kwestie van het goede moment, en da is wanneer dat pijltje precies in dat rondje is, ook naar de muziek luisteren...
Maar hoezo moet ik nu nog geen gebieden gaan overnemen??

Carlosz said:
mn broertje is al aardig ver.. hij heeft nu zn eigen autogarage in het moderne gedeelte van de stad.. hij moet nu bouwvakkers van de bouw naast zn garage neer maaien omdat ze een vette bek tegen zn zus hadden :+

nog 2 missier verder kun je naar autorijschool, daar ontmoet je een nieuwe sletzOr genaamd michelle:love:

edit: en als jullie die dans missies niet kunnen halen kom je maar langs met je memory card}:O

Net ff vette straat oorlog gehouden tussen mijn gangs en de andere gangs... raggen met een ak47
Er is ook een shop in het noord-westen waar je je auto kan laten pimpen...
bij een 24/7 shop en een burgerkinggetje

Ik begin dat dansen nu door te krijgen had net 3950. Waar ik eerder niet meer dan 2000 had. Je moet goed naar de muziek luisteren inplaats alleen te kijken naar de knoppen, dan gaat het vanzelf. :)

Ossje said:
Waar kan je dat vinden die paardenraces???
fullmap.jpg

bij het ronde cirkeltje,check anders je papieren kaart daar staat die ook wel aangegeven
Kheb ondertussen al 1 miljoen verdient aan paardenraces, regels ervoor zijn btw 1/2 is 2 keer je ingezette geld trug en 1/12 is 12 keer je ingezette geld trug etc. Ik dacht eerst dat het de kans was van de paarden die winnen 8P

mad_gertje said:
een kameraad van me heeft hem met een emulator voor elkaar gekregen dus ik down hem nu ook ff

welke emulator dan? heb hem net verwijderd omdat het me niet lukte :| Mja weetje het zeker? Aldus de 1337 mannen van gathering of tweakers is er nog geen werkende emulator :)

Ruben_09 said:
fullmap.jpg

bij het ronde cirkeltje,check anders je papieren kaart daar staat die ook wel aangegeven
Kheb ondertussen al 1 miljoen verdient aan paardenraces, regels ervoor zijn btw 1/2 is 2 keer je ingezette geld trug en 1/12 is 12 keer je ingezette geld trug etc. Ik dacht eerst dat het de kans was van de paarden die winnen 8P

Ok tnx man. Is der ook nog een beetje een bepaalde manier van hoe je moet wedden???

Ossje said:
Ok tnx man. Is der ook nog een beetje een bepaalde manier van hoe je moet wedden???
Tis meer een kwestie van geluk, als je het slim aanpakt save je eerst en als je dan verliest kan je weer gewoon laden. Ik zet vaak gewoon al me geld in 8P en als ik verlies laad ik :D

Je moet naar een speciaal gebouw. Ik ben nu net dat ik Hoods moet overnemen ( GangWars ) en gangmembers in m'n groep kan laten aansluiten 8P GVD Stomme Paarse Vlakken moeten groen worden :( :D

Dat lukt je dus niet. Mij is het nog nooit gelukt, dan komen ze met dikke guns enzo. Naarmate je vordert in het spel raakt je je hele buurd kwijt, dus doe geen moeite :p

Back