gta san andreas

Ossje said:
Dat lukt je dus niet. Mij is het nog nooit gelukt, dan komen ze met dikke guns enzo. Naarmate je vordert in het spel raakt je je hele buurd kwijt, dus doe geen moeite :p
Precies, ik ging dus ook al veel gangwars houden en had redelijk wat buurten overgenomen maar enkele missies later kwam ik dus op het nieuwe eiland (san fierro) en al me buurten waren weg :(, btw het is wel een aanrader om verspreid je huizen te kopen anders mag je elke keer weer helemaal trug om te saven, gelukkig zijn er wel een paar standaard save points.

Als ik geen Vertanding & Overrange gekocht had vandaag had ik vanmiddag nog een Ps2 + Game gekocht :D , godver lijkt me echt vette game...

Kan trouwens de memorystick van een ps1 in een ps2 ?

Bas@ICE said:
Als ik geen Vertanding & Overrange gekocht had vandaag had ik vanmiddag nog een Ps2 + Game gekocht :D , godver lijkt me echt vette game...

Kan trouwens de memorystick van een ps1 in een ps2 ?

kan dus neit met ps2 spellen op de ps2.. net ook ik was in een missie dat je zon getuige moet killen op het platteland
mja ik kill die kerel en dan moet je foto maken van het lijk en dan die foto saven..
was der te weinig ruimte :s kon ik dus eerst ps2 uitzette dan memorycard btje leegmake en dan weer die missie hale
ut vervelende is dus dat je zon pokke eind moet rijde voor die missie |-)

btw wat is ook alweer die site met die smilies? weet al die dinge niet uit me kop :p

ReeL said:
kan dus neit met ps2 spellen op de ps2.. net ook ik was in een missie dat je zon getuige moet killen op het platteland
mja ik kill die kerel en dan moet je foto maken van het lijk en dan die foto saven..
was der te weinig ruimte :s kon ik dus eerst ps2 uitzette dan memorycard btje leegmake en dan weer die missie hale
ut vervelende is dus dat je zon pokke eind moet rijde voor die missie |-)
Valt mee toch? je kon namelijk saven bij de caravans

/edit http://forum.scooterforum.net/forum/misc.php?do=showsmilies voor smilies

Misschien een tip; Als je ergens heen moet rijden kan je ook skip trip doen dmv. op knop naar rechts te drukken naast het besturings knopje. Kan er even niet op komen hoe het heet dus dan maar zo hopelijk hebben jullie er wat aan, ik vind het nog steeds tof om te cruisen dus gebruik die optie niet. :)

ik verdien me geld door te pimpen: hoeren naar klant brengen, onder tussen de volgende doen, ophalen enzzzz echt tof. Soms moet je de klant doden omdat tie niet betaald/misbruik maakt :D echt toffie

Dirty_Dunk said:
ik verdien me geld door te pimpen: hoeren naar klant brengen, onder tussen de volgende doen, ophalen enzzzz echt tof. Soms moet je de klant doden omdat tie niet betaald/misbruik maakt :D echt toffie
Is idd erg tof om te doen, maar is niet de makkelijkste manier om aan geld te komen -:-

Back