gta san andreas

Zow vrijdag ff de game gekocht en het is zow vet..

K reed ff op die scooter Faggio of hoe dat ding heet , laad ik het gas los hooi je het 1 en ander ratelen aan dat ding ( das niej goed als het een echte scoot was )

AscH said:
Ik heb net dus die cup gedaan in dat stadion en ik won kreeg 10.000. :)
Een nog makkelijkere manier om geld te verdienen is aan paardenraces, ik kwam binnen met 10.000 en kwam eruit met 60.00 8P

heeft er btw iemand een lijstje welke auto's je allemaal kan tunen? :? want in die garage laten ze alleen maar low-riders toe volgens mij :(

>Mark< said:
heeft er btw iemand een lijstje welke auto's je allemaal kan tunen? :? want in die garage laten ze alleen maar low-riders toe volgens mij :(

bij mij gaat er alles in behalve busjes, ik had 1 of andere pickup, met hydru vering, zodat hij een lowrider werd, hellemaal aangepast voor de race met lowriders, vliegt hij na afloop in de fik, doeg 3000$

daarna kwam ik iets tegen wat op een golf leek, ook vet ding, ook afgefikt.

verder vind ik het gruwelijk om met een motor die bergen enzo op te gaan, en daarna als een gek naar beneden, je maakt ect vette jumps over huizen enzo. niet normaal.
ik doe dit dus omdat ik dat stomme dansgedoe niet voorbij kom :|

same here, dat dansen zuigt! ik kom er gewoon niet voorbij...

en m'n respect level is nu zo hoog dat ik mensen kan rekruteren, hoe werkt dat???

ik zit nu nog maar aan waar ik bij het leger moet gaan stelen :X

hoe krijg je meer respect etc... en geld want heb nog altijd maar 350

mn broertje is al aardig ver.. hij heeft nu zn eigen autogarage in het moderne gedeelte van de stad.. hij moet nu bouwvakkers van de bouw naast zn garage neer maaien omdat ze een vette bek tegen zn zus hadden :+

Wie kan mij ff helpen.
Ik ben dus met die missies van Big Smoke bezig en nu moet ik die missie doen met die russen. Dus eerst moet ik mensen neermaaien in een kantoor en dan op het parkeergarage. Daarna gaat Smoke rijden op een motor en zit ik achterop. Ik moet dan gaan schieten op mensen die achter ons aankomen.
Maar het probleem is....die !@#$ motor ontploft steeds.

Heeft er iemand miss een tip van hoe ik het beste deze missie kan halen.

Ossje said:
Wie kan mij ff helpen.
Ik ben dus met die missies van Big Smoke bezig en nu moet ik die missie doen met die russen. Dus eerst moet ik mensen neermaaien in een kantoor en dan op het parkeergarage. Daarna gaat Smoke rijden op een motor en zit ik achterop. Ik moet dan gaan schieten op mensen die achter ons aankomen.
Maar het probleem is....die !@#$ motor ontploft steeds.

Heeft er iemand miss een tip van hoe ik het beste deze missie kan halen.

Had ik ook 2 x , je moet gewoon niemand er langs laten en geluk hebben.

Tip voor het dansen je moet er echt rustig voor gaan zitten en vooral die lange combo's proberen zo goed mogelijk te doen.

Jesse@BlueSR said:
Had ik ook 2 x , je moet gewoon niemand er langs laten en geluk hebben.

Tip voor het dansen je moet er echt rustig voor gaan zitten en vooral die lange combo's proberen zo goed mogelijk te doen.

Ok tnx...ik zal dat is ff gaan proberen dan.

Met dat dansen heb ik juist niet zoveel moeite mee. Alleen die lange combo's zijn ff kut. Tis natuurlijk ook je knoppen kennen van je controller :p :)

Back