Een nog makkelijkere manier om geld te verdienen is aan paardenraces, ik kwam binnen met 10.000 en kwam eruit met 60.00 8PAscH said:Ik heb net dus die cup gedaan in dat stadion en ik won kreeg 10.000.
Ik hoefde alleen de 1e verdieping in brand te zetten :?Jesse@BlueSR said:bij die missie burning desire moet je dat huis af laten fikken maar hoe krijg je em in die hoogste ruiten??
>Mark< said:bij mij was dat in 1 keer gelukt had 4020 punten maar vind dat soort dingen egt kut om te doen
>Mark< said:heeft er btw iemand een lijstje welke auto's je allemaal kan tunen? :? want in die garage laten ze alleen maar low-riders toe volgens mij
S`am said:hoe krijg je meer respect etc... en geld want heb nog altijd maar 350
Ruben_09 said:Een nog makkelijkere manier om geld te verdienen is aan paardenraces, ik kwam binnen met 10.000 en kwam eruit met 60.00 8P
Ossje said:Wie kan mij ff helpen.
Ik ben dus met die missies van Big Smoke bezig en nu moet ik die missie doen met die russen. Dus eerst moet ik mensen neermaaien in een kantoor en dan op het parkeergarage. Daarna gaat Smoke rijden op een motor en zit ik achterop. Ik moet dan gaan schieten op mensen die achter ons aankomen.
Maar het probleem is....die !@#$ motor ontploft steeds.
Heeft er iemand miss een tip van hoe ik het beste deze missie kan halen.
Jesse@BlueSR said:Had ik ook 2 x , je moet gewoon niemand er langs laten en geluk hebben.
Tip voor het dansen je moet er echt rustig voor gaan zitten en vooral die lange combo's proberen zo goed mogelijk te doen.