Ruben_09 said:Nee hoor Lennard Soms word je er schijtziek van Dat merk je nog wel als je het spel hebt
Ruben_09 said:Daarvoor zijn de cheats, wel gebruiken nadat je het spel hebt uitgespeeld hea
>Mark< said:mensen neerslaan op straat sommige hebben wel leuke wapens mee
//edit// en als je in een politie auto stapt krijg je een shotgun
Robrunner said:ik kom ook niet voorbij die missie dat je op je crosser naast die trein moet rijden :s en die dikke zeg dan dat je nie ken rijde wor der turelures van mja blijve proberen
en hoe weet ik welke serie ik heb waar kan ik dat vinden?kan de 30004 serie zijn, die heb ik ook, maar schijnt dat die problemen geeft met SA, bij mij is die ook 2 keer vastgelopen toen ik een private dance deed in stripclub.
AEROX-J@GU@R said:hou vooral zoveel mogelijk afstand anders kan BS die mannetjes op de trein haast niet raken
kan de 30004 serie zijn, die heb ik ook, maar schijnt dat die problemen geeft met SA, bij mij is die ook 2 keer vastgelopen toen ik een private dance deed in stripclub.
thnx en gelukkig ik heb 50004, ik heb een aqua kleur ps2InsaneMalebrain said:Staat aan de achterkant...
SCPH (en dan een nummer, bijvoorbeeld SCPH 35004)
JP-Tuning said:deze was echt temakkelijk, je moet niet te ver, maar ook niet te dichtbij gaan staan. 1e poging gelukt hiero.
alleen dat dansen en straatrace met lowrider lukt me niet.
wie weet er trouwens nog leuke plekjes, weetjes?