gta san andreas

Originally Posted by Dirty_Dunk De reden dan ik geen kopie fix van San andreas is omdat de makers dit respect verdienen om hem origineel te halen![/QUOTE said:
Ruben_09 said:
helemaal mee eens :W

Zoiets moet je financieren:)!!

Heb wat missies gedaan, maar nu ben ik mijn skills op aan het krikken gister hele nacht rondgefiets en getagd, terring wat is weer snel '6 in da morning

Ill_Bill said:
Zoiets moet je financieren:)!!

Heb wat missies gedaan, maar nu ben ik mijn skills op aan het krikken gister hele nacht rondgefiets en getagd, terring wat is weer snel '6 in da morning

:) Lekker bezig, me broertje zit er nog steeds achter 8P Hopen dat ik vanavond nog ff poosje kan rondscheuren.

Spel is echt tof, alleen s avonds is het minder mooi als overdag. Dan rokt het spel echt goed!!! :)

ZmokerZ said:
waar kan ik dat bussie ook al weer halen??
kan echt nergens meer vinden :'(

als je zeg maar je straat uitrijd daar bij die gym daar tegenover bij die blauwe huisjes staat ie, die huizen kan je ook gelijk leeghalen en dan rij je naar je depot en die huize daar ken je ook inbreke.

PIMP filmpje

preview17.jpg

ff snel een filmpje in elkaar geflansed, met wat beelden van me 2 pimp mobielen :7

voor de deur op het pleintje :D

http://home.kabelfoon.nl/~pauljan/gtapimp.WMV

:')

iemand enig idee waar je een quad kan vinden? :?

ben de hele tijd over die landweggetjes aant scheuren op zoek naar boerderijen maar er staan nooit quads :( :P

woooow wat een spel!!!
vind het echt heel goed.

heb ondertussen al 2 huizen gekocht :p
vind het heel groot,ik verdwaal altijd,kmoe altijd kijken op de map waar ik precies zit :p

Back