Remco 4 Life said:Mijne begint het na 3 jaar nu wel een beetje te begeven , Films doen het niet meer iig , en somigge games ook niet alsk geld heb schafk de kleinere versie maar eens aan
Nee valt wel mee, hij`s niet 1x der gweestMike@Rox said:Brede man Daniel
beter hou je je mond inplaats van cheats te gevendjmarc said:je moet naar big smoke's huis, staan met je gezicht naar big smokes huis en dan naar rechts lopen totdat je een tunneltje met een hek erachter ziet en daarachter is een rood symbool loop daar doorheen en je kan met zijn 2en free mode spelen
Hornymoose said:beter hou je je mond inplaats van cheats te geven
denniskrol said:hoe zijn julie allemaal voorbij die missie van ryder gekomen dan?, waar je met die vorkheftruck die kisten in de vrachtvagen moet doen, in de haven. Die ryder gaat veel te snel dood bij mij
ZmokerZ said:rij die mannetjes met je heftruck een beetje allemaal dood
mag wel eens helpen, en gewoon snel heen en weer rijden.
Oke dan heb ik ook nog een vraag
Ik zit nu op 10% ongeveer en zeiden omdat ik beetje respect had een gang kon beginnen met 3 members? maar hoe moet ik dat doen? Iemand al gedaan?
denniskrol said:hoe zijn julie allemaal voorbij die missie van ryder gekomen dan?, waar je met die vorkheftruck die kisten in de vrachtvagen moet doen, in de haven. Die ryder gaat veel te snel dood bij mij
Pirulo said:3 ???
Ik kreeg maar 1 hummer look-a-like jeep achter me, die dan na een paar straten ook direct in vuur stond en ontplofte, en kon op mijn gemakje doorrijden +ralf+
Greetz
helemaal mee eens :WDirty_Dunk said:De reden dan ik geen kopie fix van San andreas is omdat de makers dit respect verdienen om hem origineel te halen!