gta san andreas

Tow Truck moet je zoeken!
Kan je aan het licht, met rechter joystick, je haak laten zakken ,achteruit rijden tot tegen auto achter je, haak omhoog, en rijden maar!!
Moet je die man i nde auto horen schreeuwne(soms toch ;))
Of hoertjes oppakken is ook VET +ralf+ als ze je vragen, moet je rechts pijltje duwen, das positief antwoorden.

Hoe bestuur je een trein? Ben er nog maar 1 tegen gekomen, en dan stond i ker vanachter op, en moest ik dozen naar die auto gooien :D

Greetz

Ja daar reed ik altijd mee met VC....dik kut vond ik dat int begin, maar ben der nu wel aan gewend.

Vind ut echt een te vet spel....zou bijna zeggen dat ik verslaafd ben eraan :p

Ik ga weer ff gamen :# :p

Vind de besturing met joystick perfect werken! En dansen met chicks in da club :)
Ik kruip weer voor mijn beeldbuis voor paar uur weerzinwekkende hood chaos :0

iemand die ik ken heeft een groot probleem, zijn ps2 is omgebouwd en heeft gta san andreas in het echt gekocht dus niet gokopierd ofzo. maar nu kan hij blijkbaar niet spelen omdat er niks gebeurd wnr hij het spel erin zet wie kan ff wat uitleg geven

Heb weer een mega vette missie gehad :D, achter in de auto, met ak-47 @ cops shooten, en ryder bestuurd de auto, hele gang in de auto. Cops helemaal aan flarden schieten... owned 8)

Wat me wel opvalt, ik zit nu op 12% van de game ofzo, en ik heb nog maar een klein streepje respect, terwijl ik super vaak respect+ heb. Ik kan ook gangmembers vragen om me te helpen bij hood under attack of drive by's.
Naar je members toegaan met de vuist, dan R1 en op pijltje omhoog drukken, en omlaag om ze weer te laten weggaan. Drive by's met 4 man in een low-rider gewoon voor de fun eve de paarse gang uitroeien 8)

Hornymoose: Lekker ze eingen rot schuld voortaan legale games kopen! ( zo denk ik erover :P )

Dit spel moet echt te vet zijn!

Alsk weer geld heb haalk em meteen!

Hornymoose said:
ja maar zijn ps2 is omgebouwd maar blijkbaar gaat hij niet :S of hij ziet niks zal ik het zo zeggen en ook geen geluid
en remco beter lees je beter :p

Ik doelde erop dat ze Ps2 om is gebouwd voor kopies right?:P daarom ;)

Back ontopic :D

Hornymoose said:
ja maar zijn ps2 is omgebouwd maar blijkbaar gaat hij niet :S of hij ziet niks zal ik het zo zeggen en ook geen geluid
Tip in vervolg slide card halen. je houdt je garantie ook met dat ding:P denk dat hij keer toe is aan nieuwe ps2? wij hebben hier er 2 en bij de 1 doet die het wel en de andere niet (kopie dat wel:p had hem al een paar dagen eerder:)) Met chip gaan die dingen veel sneller kapot.

Hornymoose said:

start hij hem helemaal niet meer op? en blijf je in de browservenster hangen? Of zie je nog wel rockstar etc.?
Wat misschien dan helpt is terwijl je de resetknop indrukt, deze een paar seconden inhouden.
Dit moet soms ook bij een omgebouwde ps2 als je originele dvds wilt kijken. Dan omzeilt ie het systeem ofzo weet het ook niet precies maar dan kan je dus wel kijken. Werkte bij meerdere mensen die ik gesproken heb. Weet neit of het ook met een spel zo werkt....

Mijne begint het na 3 jaar nu wel een beetje te begeven , Films doen het niet meer iig , en somigge games ook niet :( alsk geld heb schafk de kleinere versie maar eens aan :D

2player mode ps2

je moet naar big smoke's huis, staan met je gezicht naar big smokes huis en dan naar rechts lopen totdat je een tunneltje met een hek erachter ziet en daarachter is een rood symbool loop daar doorheen en je kan met zijn 2en free mode spelen

Back