gta san andreas

Ik haal een missie maar niet :?, wrong side of the tracks. Je moet met BJ voor de trein uit rijden, maar die gast schiet alles mis, en je komt op een moment dat je dan in beeld krijgt, all you had to do was keep up with the train. Maar die dude mist alles, en ik rijd gewoon voor de trein, hoe hebben jullie dat gedaan?

area_51_member said:
Heb echt ff een tip nodig hoor, want ik flip hier behoorlijk uit, minstens 10 pogingen gedaan, maar die BJ schiet alles mis. :?

das met die sanchez en dan 4 mannetjes op de trein staan enso?
moet je es er gwoon naast gaan rijden niet ervoor.. misschien dat het zo wel lukt

ik heb 'm ook de besturing is wat gaar met die knuppels en ik vind het best wel donker beeld.. verder een topspel!

OMFG :D ik heb net zo'n mega vette missie gespeelt, zat achterop de motor bij BJ en moest schieten met een uzi op andere motors etc, door het centrum en zon truck kwam ook achter ons aan. Te vet :D

area_51_member said:
OMFG :D ik heb net zo'n mega vette missie gespeelt, zat achterop de motor bij BJ en moest schieten met een uzi op andere motors etc, door het centrum en zon truck kwam ook achter ons aan. Te vet :D

Je bent verder dan ik geloof ik?

Back